۲۲ اسفند ۱۳۹۷

گزارش وب‌سایت آی‌تی‌ رسان از مراسم «فرش قرمز تلویزیون‌های ال‌جی»

وب‌سایت آی.‌تی رسان: «در مراسمی که در خانه کارمان برگزار شد، برندگان کمپین اینستاگرامی ال‌جی جوایز خود را از مدیران ال‌جی و گلدیران در کنار نیکی کریمی دریافت کردند.»

در ابتدای این مراسم، امید زندگانی به عنوان مجری مراسم به شرح کوتاهی از این کمپین اینستاگرامی پرداخت که در آن افراد می‌توانستند با حضور در صفحه ال‌جی و منشن کردن دوستان خودشان، شانس حضور در مرحله نهایی را به‌دست بیاورند. این رقابت به مدت ۱۸ شب ادامه داشت و به همین خاطر ۱۸ نفر نیز در شب آخر حضور پیدا کردند.

دی اس آن، مدیر عامل ال‌جی موبایل در ایران ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: فلسفه وجودی و شعار اصلی ال‌جی ساختن زندگی بهتر برای مشتریانش است. همواره به دنبال این بوده‌ایم که این نگرش را برای مشتریان ایرانی خودمان نیز محقق سازیم. در همین راستا تلویزیون‌های اولد ال‌جی توانسته‌اند با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی در دنیا پیشگام باشند و به‌تازگی از نخستین تلوزیون رول شونده هم رونمایی کردیم که نقطه عطفی در دنیا محسوب می‌شود.

دلیل وجود ما مشتریان هستند و به رسم قدردانی، شما به این محفل صمیمی دعوت شده‌اید تا نشانی باشد از اینکه وجود تک تک شما برای‌مان ارزشمند است. همچنین می‌‌خواهم قدردانی ویژه‌ای داشته باشم از تمام کسانی که در کمپین فرش قرمز ال‌جی شرکت داشتند. تا سال جدید ایرانی و نوروز زمان زیادی باقی نمانده و پیشاپیش سال جدید را هم به شما تبریک می‌گویم. در سال آینده هم ال‌جی به همراه فناوری‌های جدیدتر و متنوع‌تر با قدرت در خدمت مشتریان خودش خواهد بود!

سخنران بعدی، حسین تنهایی، نایب رییس هیات مدیره گلدیران بود، وی با تشکر از حاضران در این مراسم گفت: در مجموعه گلدیران کیفیت برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از دلایل تقدیرمان از ال‌جی هم بدین خاطر بوده که این شرکت همیشه تلاش داشته تا کیفیت را در سطح بالایی قرار بدهد. طراحی کالا، کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش همگی در رده بسیار عالی قرار دارند.

ما در گلدیران همیشه تلاش کرده‌ایم تا خدمات خودمان را نه تنها در سطح خاورمیانه بلکه در مقایسه با اروپا هم در بالاترین کیفیت نگاه داریم. در جلساتی که به صورت سالیانه در ال‌جی داریم و با حضور ۸۰ کشور برگزار می‌شود، در حدود ۱۵ سال است که گلدیران همیشه نمره برتر را در بخش خدمات پس از فروش گرفته است. البته این امر وظیفه انسانی ما نیز است. هر مشتری خوب می‌تواند یک تا دو مشتری اضافه کند اما یک فرد ناراضی قادر است تا ده نفر را از شما دور کند.

ما از مجموعه ال‌جی بسیار سپاسگزاریم. در این شرایط سخت که بسیاری ریزش داشته‌اند، ما قریب به دو هزار و شصت نفر پرسنل مستقیم داریم. ال‌جی در بحث تولید هم بسیار ما را حمایت کرده و در این شرایط سخت هم تلاش زیادی کرده تا قطعات را به ما رسانده تا کیفیت کار خودمان را حفظ کنیم. در این کمپین بیست هزار نفر شرکت کرده‌اند که نشان از علاقه آن‌ها به برند ال‌جی است و از این بابت بسیار سپاسگزاریم.

پس از این صبحت‌ها، نوبت به قرعه کشی رسید تا از بین ۱۸ نفر حاضر در مرحله نهایی، یک نفر برنده تلویزیون 55 اینچی ال‌جی شده و 3 نفر هم تلفن همراه Q6 را بگیرند. البته به تمام حاضران یک اسپیکر بلوتوث نیز اهدا گردید تا همگی در بخش پایانی کمپین، موفق به کسب هدیه شده باشند. در پایان تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

 منبع: وب‌سایت آی.‌تی رسان

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید