۰۲ اسفند ۱۳۹۷

ارتباط بیشتر مردم دنیا با لوازم خانگی هوشمند ال‌جی از طریق فرمان صوتی و بدون دخالت دست

راهبرد سلطه‌جویانه و مشارکت‌های قوی کلید اصلی پیشگامی ال‌جی در زمینه هوش مصنوعی برای لوازم خانگی محسوب می‌شود.

ال‌جی الکترونیکس امسال با پشتکار بیشتر لوازم خانگی هوشمند خود را با قابلیت تشخیص صدا گسترش می‌دهد و از آغاز نیمه دوم سال میلادی در بازارهای بیشتری عرضه می‌کند. ال‌جی با شرکای ارزشمند و متخصص در زمینه هوش مصنوع نظیر گوگل و آمازون فروش جهانی بلندگوهای هوش مصنوعی خود را بیشتر می‌کند و انتظار دارد به صورت همزمان شاهد افزایش تقاضا برای تولید لوازم خانگی مجهز به تشخیص صدا باشد. بیش از میلیون‌ها کاربر لوازم خانگی ال‌جی در سراسر دنیا می‌توانند از زندگی هوشمند متصل و آسوده‌ای لذت ببرند که شامل محبوب‌ترین محصولات خانگی دنیا می‌شود.

ال‌جی همچنان در استراتژی آزاد و باز خود برای ارتقای سطح زندگی روزمره کاربران دنیا از طریق مشارکت آزاد، اتصال آزاد و پلت‌فرم‌های آزاد ثابت قدم است و برای ارائه یکپارچه‌سازی بیشتر به مشتریان خود با شرکای ارزشمند هوش مصنوعی‌اش، گوگل و آمازون، همکاری نزدیک خود را ادامه خواهد داد. ال‌جی به واسطه سرویس‌های Google Home و Amazon Alexa پشتیبانی لوازم خانگی از قابلیت تشخیص صدا را تا ماه آپریل از ۶ کشور در حال حاضر به ۲۱ کشور توسعه می‌دهد.

voice-recognition-home-appliances_1

ال‌جی مجموعه بزرگ و گسترده‌ای از لوازم خانگی هوشمند و ممتاز شامل ماشین لباسشویی و خشکشویی، یخچال، فر، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، دستگاه تصفیه هوا و استایلر ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از فرمان‌های صوتی محاوره‌ای بدون هیچ زحمتی لوازم خانگی ال‌جی خود را کنترل کنند و بر عملکرد آنها برای نهایت آسودگی در خانه هوشمندشان نظارت داشته باشند. کاربران فقط با گفتن یک جمله قدر خواهند بود به Google Home یا Amazon Echo متصل شوند و به تنوع بالایی از امکانات هوشمند باورنکردنی که در اختیار کاربران لوازم خانگی ال‌جی قرار گرفته دسترسی داشته باشند. مثلا می‌توانند با فرمان‌های صوتی و زبانی ساده مدت زمان باقیمانده از برنامه شست‌وشوی ماشین لباسشویی را چک کنند، دمای دستگاه تهویه مطبوع خود را تنظیم کرده و شامی که در حال طبخ در فر است را بررسی کنند.

سانگ داعه-هیون، رییس بخش لوازم خانگی و دستگاه‌های تهویه ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ما با استفاده از لوازم خانگی ال‌جی در پی ارائه فرصت‌های بیشتر برای تجربه سطح جدیدی از آسایش و راحتی به مشتریان ارزشمند خود در سراسر دنیا هستیم. راهبرد مجدانه ما و اشتیاق برای تعالی باعث می‌شود قابلیت هوش مصنوعی مجهز به تشخیص صدا امسال در اختیار خانه‌های بیشتری نسبت به سایر رقبا و سازندگان باشد؛ و این چیزی است که ما همیشه فوق‌العاده به آن می‌بالیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید