۲۲ اسفند ۱۳۹۷

با تلویزیون ‌OLED ال‌جی، لذت سینما و سفر را یکجا تجربه کنید!

جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی در بازار ایران به لطف برخورداری از فناوری پیشرفته ۴K Cinema HDR، تصاویر مدنظر فیلم‌سازان را روی صفحه تلویزیون به نمایش می‌گذارند و با حالت گالری لذت غرق شدن در بهترین و رویایی‌ترین نقاط دنیا را برایتان فراهم می‌کنند.

فناوری ۴K Cinema HDR ال‌جی با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های HDR، همان تصاویر مدنظر فیلم‌سازان را نمایش می‌دهد. با ™Dolby Vision و HDR پیشرفته Technicolor و نیز HDR10 Pro و HLG Pro از تجربه سینمایی واقعی در خانه لذت ببرید.

*HDR10 Pro و HLG Pro فناوری اختصاصی پردازش تصاویر HDR شرکت ال‌جی است که سیگنال HDR را با استفاده از Enhanced Dynamic Tone Mapping به صورت پویا و فریم به فریم پردازش می‌کند.

06_E8_A_Dolby_Atmos_desktop

Dolby Atmos تجربه صدای سینمایی در خانه

تلویزیون‌های جدید OLED ال‌جی به فناوری دالبی اتمس مجهز شده‌اند. یکی از این مدل‌ها تلویزیون LG OLED TV E8 است که با بلندگوهای ۶۰ وات رو به جلو، تجربه صدایی باکیفیت و بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. صدای پویای سه‌بعدی Dolby Atmos از شش بلندگو پخش می‌شود. با این تلویزیون‌های OLED به دنیای صدای کاملا متفاوتی قدم بگذارید.

*Dolby Atmos و علامت double-D، علائم تجاری Dolby Laboratories هستند. همچنین Dolby Vision علامت تجاری Dolby Laboratories است.

07_E8_A_Gallery_Mode_desktop

حالت گالری برای غرق شدن در فضای سفر و تعطیلات

حالت گالری عجایب دنیا را به محل زندگی شما می‌آورد. عکس‌های فوق‌العاده همراه با موسیقی هر فصل توسط TripAdvisor به‌‌روز رسانی می‌شوند. برای مشاهده زیبایی‌های هر فصل فقط کافی است اراده کنید. تلویزیون را روشن کنید و به هر جای دنیا که می‌خواهید سفر کنید.

  • *تصاویر بر اساس استفاده از پایه دیواری است.
  • *فاصله دیوار تا پشت تلویزیون می‌تواند بسته به نوع دیوار و نصب متفاوت باشد.
  • *ممکن است محصول واقعی با تصویر نمایش داده شده تفاوت داشته باشد.

۴ نظر

Zahra ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

قیمت تلویزیون جی پلاس چنده؟

ال جی ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

دوست عزیز،

این تلویزیون ساخت شرکت ال‌جی نیست. برای اطلاع از قیمت محصولات به وب سایت گلدیران یا گلدیران پلاس مراجعه کنید.

متشکریم.

محمد مرادی ۲ فروردین ۱۳۹۸ پاسخ

سلام برای خرید اقساطی ال ای دی های اولد کجا و چگونه مراجعه کنیم

hossein ۲۶ تیر ۱۳۹۹ پاسخ

سلام چگونه نرمافزرهای بیشتری رو روی تلوزیون اولد ۲۰۱۸ کره نسب کنم ممنون

نظر دهید