۲۶ اسفند ۱۳۹۷

بلندگوی خطی هوشمند ال‌جی SK10Y با صدایی واضح‌تر و قدرتمندتر از قبل

شرکت مریدیَن بلندگوی SK10Y ال‌جی را با عملکردی فوق‌العاده در زمینه‌هایی مثل فناوری Bass and Space برای غرق کردن شنوندگان در صدا و  تجربه شنیداری بی‌مثالش، طراحی کرده است.

شرکت مریدیَن به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه عملکرد صوتی بسیار باکیفیت و واضح و به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها در زمینه پردازش سیگنال دیجیتالی (DSP) و روانشناسی صدا شناخته می‌شود. ال‌جی با همکاری شرکت صوتی مریدیَن (Meridian Audio) بلندگوهای مدل SK10Y را عرضه کرده است که با قابلیت نوآورانه تقویت صدا برای ارائه بهترین تجربه شنیداری طراحی شده‌اند.

593c22d8-05aa-4e2e-ad81-2b543117a479

با صدای گرم و فراگیر این محصول، مهم نیست که شنونده در کجا ایستاده است. فناوری Height Elevation شرکت مریدیَن صدا را به بالاترین حد کیفی خود رسانده و باعث می‌شود وضوح صدای آدم‌ها و موسیقی بیشتر از پیش شود. به علاوه این دستگاه از صداهای بسیار باکیفیت و استودیوی پشتیبانی کرده و دقیقا همان چیزی که در استودیو ضبط شده است را بازسازی می‌کند. علاوه بر پخش صدایی با فرکانس ۴۰kHz این بلندگو از قابلیت بهبود کیفیت صدا بهره می‌برد و می‌تواند کیفیت صدای صوتی را به ۲۴bit/192Hz برساند تا ظریف‌ترین صداها و جزئیات به گوش شنونده برسد.

a95c4b1f-fa78-4cec-ad45-aeb8ee4ee080

از نظر طراحی، مدل SK10Y همه نظرها را به خود جلب کرده و با طراحی مدرن، ساده و هارمونیک می‌تواند به راحتی با تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD سال ۲۰۱۸ شرکت ال‌جی هماهنگ شود. همچنین این دستگاه قابلیت‌های دسترسی متنوعی داشته و می‌تواند به رابط مرکزی، بلندگوها و دستگاه‌های هوشمند دیگری که از Chromecast پشتیبانی می‌کنند متصل شود. تنها کافی است شما بگویید “OK Google” و بعد اسم آهنگ، پادکست و کلیپ صوتی مورد علاقه‌تان را بگویید و از طریق پخش آنلاین از شنیدن آن لذت ببرید.

e2d6d79b-d26a-4b6f-ac12-805a82487bcf

این ساندبار خروجی صدای رعدآسای ۵۵۰ وات دارد و از ۵٫۱٫۲ کانال پشتیبانی می‌کند؛ به عبارت دیگر، ۵ بلندگوی فراگیر یا ساراند شامل بلندگوهای چپ، مرکز، راست در جلوی بلندگو، چپ و راست در پشت بلندگو و یک ساب ووفر و دو بلندگوی کانال ارتفاع می‌شود. این بلندگوها برای تشخیص فناوری Dolby Atmos بهینه شده‌اند.

بلندگوی جدید SK10Y شرکت ال‌جی الکترونیکس از صدای باکیفیت ۲۴ بیت پشتیبانی می‌کند. هم چنین، می‌تواند به راحتی موسیقی را از یوتیوب و دیگر سایت‌های پخش موسیقی به صورت آنلاین از طریق تلفن هوشمند پخش کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید