۰۴ اسفند ۱۳۹۷

تا فردا شب صبر کنید: رونمایی از اعجوبه‌ جدید ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹

حدس می‌زنید این تصویر متعلق به چه محصولی است؟

اگر خیلی کنجکاو هستید و دلتان می‌خواهد با محصول جدید و مرموز ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ آشنا شوید، بهتر است تا فردا شب صبر کنید!

یک شنبه، ۲۴ فوریه (۵ اسفندماه، ساعت ۱۰ شب به وقت ایران)، بارسلون اسپانیا 

مرکز همایش CCIB در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹

این همان تاریخی بود که از شما خواسته بودیم در تقویمتان علامت بزنید و منتظرش بمانید زیرا زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی و پرده‌برداری از همان ابتکارات و پیشرفت‌های جدیدی است که مدت‌ها در انتظارش بوده‌ایم.

LG-MWC-2019-invite-1024x544

همان طور که قبلا هم گفتیم، رییس بخش ارتباطات موبایل و سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس در کنفرانس خبری سئول در هفته گذشته اعلام کرد که ال‌جی تصمیم دارد از تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی G8 ThinQ با پشتیبانی از شبکه نسل چهارم یا ۴G، ال‌جی V50 با پشتیبانی از شبکه ‌۵G و همین طور یک تلفن همراه با نمایشگر دوگانه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (MWC 2019) در بارسلون اسپانیا پرده‌برداری کرده و سری مقرون به صرفه Q و K را نیزبه نمایش بگذارد.

بنابراین، می‌توان حدس زد که این محصول می‌تواند V50 با پشتیبانی از شبکه 5G باشد یا همان محصولی که نمایشگر دوگانه دارد! 😉 شما چه فکر می‌کنید؟

به گفته ال‌جی قرار است فردا یک تلفن همراه با نمایشگر دوگانه به جای یک گوشی تاشو معرفی شود و معرفی تلفن تاشوی ال‌جی، در دوران کنونی که شبکه ‌۵G هنوز یک شبکه نوپاست، به زمانی دیگر موکول شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید