۲۱ اسفند ۱۳۹۷

تعطیلات نوروز امسال فقط فیلم تماشا کنید!

نوروز امسال از فیلم دیدن خسته نمی‌شوید! تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی با فناوری Nano Cell بهترین کیفیت تصویر و صدا را به نمایش می‌گذارند.

نسل سوم تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی با فناوری Nano Cell واقعی‌ترین تصویر ممکن را نمایش می‌دهند و دقیق‌ترین و ریزترین جزییات را از هر زاویه دیدی ایجاد می‌کنند.

نسل سوم از سری تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی از فناوری نانوسل (Nano Cell) برخوردار است که اجزایی در ابعاد تقریبی یک نانومتر را برای ارائه بازتولید دقیق رنگ به کار می‌گیرد. نمایشگر نانوسل با جذب امواج نور سرگردان و ایجاد رنگ‌های خالص‌تر و تمیزتر کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند. نمایشگرهای نانوسل ال‌جی رنگ‌های ثابت در زوایای دید مختلف دارند که بین مکان نشستن تماشاگران در جلوی تلویزیون یا با زاویه ۶۰ درجه از تلویزیون هیچ اختلاف رنگی وجود ندارد.

7f07f283-712c-4c5d-bd31-63228954a296

وقتی تلویزیون Super UHD ال‌جی با Dolby Vision در هم آمیخته می‌شود، رنگ‌ها غنی‌تر می‌شوند و این پنجره‌ به سوی دنیایی جدید گشوده می‌شود. مخصوصاً اینکه اصلاً نمی‌شود از تلویزیون Super UHD ال‌جی با فناوری HDR Dolby Vision چشم برداشت و محو آن نشد. میزان عمیق‌تر سیاهی و روشنایی زیاد و همین طور فناوری HDR می‌تواند برنامه‌های تلویریونی شما را به چیزی مبدل کند که تا به حال ندیده‌اید.

مهم نیست چه فیلمی را می‌خواهید تماشا کنید! اگر می‌خواهید از لحظات تماشای فیلم لذت ببرید خودتان را برای آن مهیا کنید. با تلویزیون Super UHD  ال‌جی، هر صندلی در خانه شما بهترین صندلی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دورهمی دوستانه ترتیب دهید و صندلی‌ها را با افرادی که دوستشان دارید پر کنید و خاطرات جدیدی بسازید که در آینده با دیگران سهیم شوید. مهم‌تر از همه اینکه تماشای فیلم در بهترین تلویزیون ۴K LED شما را اصلاً آزار نخواهد داد.

۱ نظر

محمودرضا ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام چرا شرکت ال جی مرورگر تلویزیون رو اپدیت نمیکنه بیشتر سایت ها ارور میدن مرورگر شما منسوخ شده با تشکر

نظر دهید