۱۲ اسفند ۱۳۹۷

روش جدید و هوشمندانه ال‌جی G8 ThinQ برای کار با تلفن هوشمند

ال‌جی G8 ThinQ اولین تلفن هوشمند دنیاست که با ترکیب دوربین ToF Z و حسگرهای مادون قرمز (اینفرارد) قابلیت پیشرفته تأیید و تشخیص هویت کاربر از طریق خطوط کف دست را دارد.

فناوری تأیید هویت یا تشخیص کف دست با عنوان Hand ID ال‌جی خیلی ایمن‌تر از فناوری تشخیص اثر انگشت است و می‌تواند شکل، ضخامت و دیگر مشخصه‌های فردی رگه‌های کف دست کاربر را تشخیص دهد. فقط کافیست دست خود را که از قبل مشخصات آن را در گوشی ثبت کرده‌اید را چند ثانیه‌ کوتاه مقابل دوربین جلو گرفته تا قفل ال‌جی G8 ThinQ و تمام محتوایش باز شود.

ce006c78-9d8e-4a28-8a64-5dcdec8ddc85

دوربین Z با قابلیت Air Motion تجربه کاربری را پیشرفته‌تر می‌کند. کاربران بدون لمس تلفن، مخصوصا در زمان رانندگی، می‌تواند تماس‌ها را پاسخ یا خاتمه دهند، اسکرین شات بگیرند، بین برنامه‌های کاربردی تغییر وضعیت دهند یا میزان صدا را تنظیم کنند. کنترل ال‌جی G8 ThinQ با تکان دادن دست یا نیشگون گرفتن در هوا به راحتی امکان‌پذیر می‌شود و آسایش بیشتری برای مشتریان فعال در زمان شنا کردن یا هنگامی که دستکش به دست دارند فراهم می‌کند.

دوربین پیشرفته Z در ثبت تصاویر سلفی افقی چشم‌گیر نقش دارد. دوربین Z تشعشعات مادون قرمزی که از سوژه بازتابانیده می‌شود را می‌سنجد تا عمق را سریع‌تر و دقیق‌تر از دیگر حسگرهای تصویر محاسبه کند و قابلیت‌های هیجان‌انگیزی نظیر قفل‌گشایی با تشخیص چهره یا Face Unlock را عملی کند.

از آنجا که دوربین Z سوژه‌ها را به شکل سه‌بعدی می‌بیند، امکان فریب خوردن قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره با استفاده از تصاویر دوبعدی مثل عکس وجود ندارد زیرا این تصاویر عمق ندارند. علاوه بر این، فناوری ToF در دوربین Z ال‌جی با منابع نور خارجی و جانبی گول نمی‌خورد و تحت تأثیر نور محیط قرار نخواهد گرفت. ال‌جی با چندین شکل از تشخیص هویت بیومتریک گزینه‌های بیشتری برای امنیت تلفن هوشمند را نسبت به سایر سازندگان تلفن هوشمند در اختیار قرار می‌دهد تا مشتریان با توجه به شرایط فعلی خود بتوانند بین گزینه‌ای که با آن راحت‌تر هستند حق انتخاب داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید