۲۴ فروردین ۱۳۹۸

ارتقای نرم‌افزار داخلی و موتور پردازش تصویر در تلویزیون‌های Super UHD LCD 4K ال‌جی

ال‌جی در نمایشگاه امسال CES 2018 تلویزیون‌های Super UHD LCD 4K خود با فناوری نانوسل را با فناوری Full-array backlighting معرفی کرد.

در فناوری Full-array backlighting بخش های جداگانه ای از پس زمینه میتوانند روشن یا کم نور شوند تا کنتراست بهتری را ایجاد نمایند. اگر قصد خرید تلویزیون های اولد را نداشته باشید این تکنولوژی در محصولات LED می تواند در انتخاب شما موثر باشد.

تمامی محصولات ال جی در نمایشگاه سال گذشته از طیف وسیع فرمت های HDR از جمله Dolby Vision، HDR10 و Advanced HDR پشتبانی می کنند. ال جی مدعی شده که الگوریتم اختصاصی این تلویزیون ها حتی در زمان تماشای محتوای HDR10 می تواند به شکلی پویا روشنایی تصویر و کنتراست آن را به صورت فریم به فریم مدیریت کند. گفتنی است مدل های OLED این شرکت نیز همراه با تکنولوژی Dolby Atmos رونمایی شده اند.

در سال‌های اخیر و سال‌های پیش رو هوش مصنوعی و پلتفرم ThinQ نقطه اصلی تمرکز ال جی بوده و این شرکت دستیار دیجیتالی گوگل و آمازون را به تلویزیون های ۴K OLED و Super UHD LCD خود اضافه کرده است.

ضمناً تلویزیون های جدید ال‌جی به فناوری HFR یا نرخ فریم بالا مجهز هستند و می تواند ۱۲۰ فریم در هر ثانیه نمایش دهند. عمده ترین تغییرات تلویزیون های جدید ال جی به نرم افزار داخلی و موتور پردازش تصویر مربوط می شود. مدل های رده بالا حالا به پردازشگر آلفا ۹ مجهز هستند که تصاویر را به شکل بهبود یافته رندر می کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید