۲۷ فروردین ۱۳۹۸

ال‌جی G8 ThinQ وارد بازار امریکا شد

ال‌جی الکترونیکس به تازگی اعلام کرد که جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدارش با مدل ال‌جی G8 ThinQ را در بازار امریکا عرضه کرده است.

این تلفن هوشمند که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلون اسپانیا پرده‌برداری شد اکنون در امریکای شمالی  از طریق اپراتورهایی نظیر ورایزون، ای تی اند تی، اسپرینت و تی موبایل در دسترس مشتریان قرار دارد. مدل قفل نشده از این محصول نیز در کانال‌های توزیع دیگر به فروش می‌رسد.

وب سایت سی.نت که در زمینه فناوری یکی از رسانه‌های مشهور و معتبر امریکا و حتی جهان به شمار می‌رود در مورد این محصول می‌گوید: «ال‌جی G8 ThinQ یک تلفن هوشمند باریک، شیک و ضدآب است و برای کاربرانی که با هدفون‌های سیم‌دار به موسیقی گوش می‌دهند عالی است.»

53224223_126106478476750_6900480853786337959_n(1)

در فلسفه طراحی جدید ال‌جی G8 ThinQ تمام عناصر غیرضروری حذف شده تا ظاهر این پرچمدار شیک‌تر و چشم‌نوازتر از طراحی‌های قبلی محصولات ال‌جی باشد برآمدگی دوربین در قاب پشت به صفر رسیده تا سطح صاف‌تر و رضایت‌بخش‌تری از نظر کاربران داشته باشد. فناوری صدای کریستالی OLED یا CSO پیشرفت قابل توجهی در صنعت صدای تلفن هوشمند به شمار می‌رود و از نمایشگر گوشی به عنوان دیافراگم بلندگو بهره می‌برد. به همین دلیل، نیازی به بلندگوی جلو وجود نخواهد داشت تا باز هم زیبایی و سادگی بیشتری به G8 ThinQ داده شود.

علاوه بر این، این تلفن هوشمند رسیور یا دریافت‌کننده صدا ندارد زیرا از طریق نمایشگر خود G8 به عنوان یک دیافراگم بلندگو در جلوی محصول بهره می‌برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید