۲۵ فروردین ۱۳۹۸

ال‌جی Q7؛ هدیه‌ای متفاوت برای کسی که با بقیه فرق دارد!

اگر تصمیم دارید به مناسبت تولد یا سالگرد ازدواج هدیه‌ای به عزیزترین فرد زندگی، شریک و همدم تمامی لحظات زندگی‌تان بدهید، به شما ال‌جی Q7 را پیشنهاد می‌کنیم. 

همان طور که همراه زندگی‌تان از نظر شما با بقیه آدم‌های روی زمین فرق دارد و برایش ارزش زیادی قائل هستید، این هدیه هم با بقیه هدیه‌ها فرق دارد!

ال‌جی Q7 بر پایه امکانات پیشرفته‌تری مانند حالت پرتره، فناوری هوش مصنوعی QLens، صدایی با کیفیت های-فای، صدای فراگیر و سه‌بعدی DTS:X، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و حسگر اثر انگشت در پشت ساخته شده است. خانواده ال‌جی Q7 شامل سه مدل به نام‌های Q7+، Q7 و Q7 α می‌شود که آخرین مدل مجهز به رم ۳ گیگابایت و رام ۳۲ گیگابایت است.

ال‌جی Q7 از دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو با لنزی که زاویه فوق گسترده ۱۰۰ درجه دارد (Super Wide Angle Lens) بهره می‌برد. این لنز می‌تواند مناظر وسیع‌تر و تعداد دوستان بیشتری را در کادر تصویر جای دهد. ال‌جی در Q7 جدید ویژگی QLens را نیز گنجانده است. قابلیت QLens با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص تصویر به کاربران امکان می‌دهد تا از دوربین برای بهبود جست‌وجوی تصویر و خرید آنلاین استفاده کنند.

03_Q7-prime_Portrait-mode_desktop

با QLens، می‌توان تصویر هر آیتمی را ثبت کرد و اطلاعاتی را در مورد مکان خرید آنلاین آن و همین طور پیشنهاداتی در مورد آیتم‌های مشابه دریافت کرد. فناوری QLens به جست‌وجوی تصویر می‌پردازد تا تصاویر منطبق یا مشابه از غذا، لباس، افراد مشهور یا مناظری نظیر ساختمان‌ها و مجسمه‌ها را پیدا کند.

افزودن کلید پشت هوشمند به عنوان حسگر اثر انگشت مکملی برای تجربه ممتاز و پیشرفته در ال‌جی Q7 به شمار می‌رود. حسگر اثر انگشت در قاب پشت زیر لنز دوربین به راحتی جای گرفته است و نه تنها به کاربران امکان باز کردن ساده قفل گوشی را می‌دهد بلکه می‌تواند به عنوان کلید شاتر دوربین، ثبت اسکرین شات و کنترل نوار اعلان نیز عمل کند.

07_Q7-prime_Smart-rear-key_desktop

خانواده ال‌جی Q7 در دو مدل Q7+، Q7 وارد بازار ایران شده است. این دو محصول با امکانات یک تلفن هوشمند پرچمدار در فروشگاه ال‌جی موبایل چارسوی تهران به فروش می‌رسند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید