۳۱ فروردین ۱۳۹۸

با ال‌جی V50 ThinQ 5G ‌همه رویاهایتان برآورده می‌شود

تصور کنید اکنون شبکه 5G در ایران راه‌اندازی شده و اپراتورهای ایرانی شبکه تلفن همراه قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم را برای شما فراهم کرده‌اند. خب حالا که بستر مناسب فراهم شده چه چیزی لازم دارید؟ خب، معلوم است یک تلفن هوشمند عالی با پشتیبانی از شبکه 5G .

ال‌جی V50 ThinQ 5G ‌تمامی انتظارات کاربران را برآورده می‌کند و به آنها امکان می‌دهد تجربه محتوای باکیفیت ۵G با سرعت ۲۰ برابر بیشتر از ۴G را داشته باشند.

ال‌جی V50 ThinQ 5G ‌که اولین محصول ‌۵G ال‌جی به شمار می‌رود از جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ با مودم X50 5G بهره می‌برد و نرم‌افزار بهینه شده ال‌جی قدرت پردازش مورد نیاز برای شبکه ۵G را فراهم می‌کند. این گوشی باتری ۴ هزار میلی‌آمپری دارد که ۲۰ درصد از V40 ThinQ بزرگتر است و با سیستم جدید Vapor Chamber گرما را پراکنده می‌کند. سیستم جدید پراکنده‌سازی گرما مؤثرتر از لوله‌های گرمایشی قدیم برای پایین نگه داشتن دمای داخلی و خنک کردن گوشی عمل می‌کند و قادر است حتی در هنگام انجام چند کار همزمان عملکرد پردازش برنامه‌های کاربردی را پایدار نگه دارد.

3ea49b82-0dc1-4656-ab63-22494b4cf42e

ال‌جی تمامی تلاش خود را برای بهبود کیفیت صدا و نمایشگر ال‌جی V50 ThinQ 5G انجام داده است. این تلفن هوشمند پرچمدار نمایشگر ۶.۴ اینچ QHD+ OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ دارد که حس غوطه‌ورشدن در محتوا را در هنگام تماشای فیلم یا بازی بیشتر می‌کند.

ال‌جی V50 ThinQ 5G مثل خاندانش طراحی باریک و شیکی دارد که با داشتن ۸.۳ میلی‌متر ضخامت و وزن ۱۸۳ گرم بسیار عالی به نظر می‌رسد. لنز دوربین پشت هم بدون برآمدگی است تا طراحی کمینه‌گرا و ساده را کامل‌تر کند. همه اینها بدون کوچک‌ترین لطمه‌ای به دوام ال‌جی V50 ThinQ 5G است که ۱۴ استاندارد MIL-STD 810G  ارتش امریکا را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید