۲۵ فروردین ۱۳۹۸

تماشای پرطرفدارترین سریال‌های روز در تلویزیون‌های ‌OLED و SUPER UHD ال‌جی

آماده جدیدترین سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی روز هستید؟ چند پاکت بزرگ پر از ذرت بوداده و یک تلویزیون با تصویر و صدای عالی مثل تلویزیون‌ ‌OLED و SUPER UHD ال‌جی​ از الزامات لذت بردن از لحظات تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه شماست.

مهم نیست چه فیلم یا سریالی را می‌خواهید تماشا کنید! جدیدترین سریال‌های HBO یا جدیدترین فیلم‌های سینمایی هالیوودی. اگر می‌خواهید از لحظات تماشای فیلم لذت ببرید خودتان را برای آن مهیا کنید.

فصل هشتم و آخر محبوب‌ترین سریال جهان، بازی تاج و تخت امشب از شبکه HBO پخش می‌شود. به‌ نظرتان تخت آهنین به چه کسی می‌رسد؟ سرسی؟ دنریس یا جان اسنو؟ و از آن مهم‌تر در نبرد با پادشاه شب کدام کاراکتر محبوب‌مان نجات پیدا می‌کند و چه کسانی قربانی می‌شوند؟

تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی مجهز به فناوری دالبی اتمُس (Dolby Atmos) شما را با صدای متحرکی که در تمام محیط پیرامونتان به شکلی واقعی و باورنکردنی در جریان است به دل ماجرای فیلم‌های مورد علاقه‌تان می‌برد.

دالبی اتمس یک سیستم صدای فراگیر است که صدا بر طبق سوژه فیلم حرکت می‌کند. در تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی، صدا به گونه‌ای منتشر می‌شود که انگار از تمامی جهات، بالا و پایین، چپ و راست در پرواز است. در این تلویزیون‌های پیشرفته می‌توانید از تجربه صدای ۳۶۰ درجه نهایت لذت را ببرید.

LG Dolby Atmos and Dolby Vision TV_Hero Image

تلویزیون‌های جدید و پیشرفته OLED ال‌جی با پشتیبانی از دو فرمت دالبی ویژن (Dolby Vision) و دالبی اتمس (Dolby Atmos) اولین تلویزیون‌های مجهز به این فناوری منحصربه‌فرد هستند.

وقتی تلویزیون OLED ال‌جی در خانه دارید، می‌توانید از گستره وسیعی از محتوایی که فناوری دالبی را پشتیبانی می‌کند لذت ببرید. هر جای فضای سه‌ بعدی که باشید، دالبی اتمس صدای همراه شماست. وقتی بالای سرتان باشد، صدایی واقعی و نفس‌گیر ایجاد می‌کند و شما را در تجربه حسی و غوطه‌ورکننده‌ای غرق می‌کند.

با تلویزیون Super UHD  ال‌جی، هر صندلی در خانه شما بهترین صندلی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دورهمی دوستانه ترتیب دهید و صندلی‌ها را با افرادی که دوستشان دارید پر کنید و خاطرات جدیدی بسازید که در آینده با دیگران سهیم شوید. مهم‌تر از همه اینکه تماشای فیلم در بهترین تلویزیون ۴K LED شما را اصلاً آزار نخواهد داد.

4d921187-06fe-414a-8099-c831afae7fcc

تلویزیون HDR Super UHD ال‌جی با پشتیبانی از Dolby Vision پخش تصاویر واضح‌تر و روشن‌تر با کنتراست بالا و رنگ‌های کاملا بهبود ‌یافته را تضمین می‌کند. با حجم عظیمی از عناوین ویدئویی جدید که در Dolby Vision موجود است، می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که سرگرمی را آن گونه که سزاوار است مشاهده خواهید کرد.

فناوری Dolby Atmos باعث ایجاد صدایی قدرتمند و گیرا می‌شود که اطراف شما و حتی در فضای بالای سر شناور است و حرکت تمام سوژه‌ها را در صحنه ثبت می‌کند. تجربه واقعی سینما با ™Dolby Vision امکان‌پذیر می‌شود.

Dolby Atmos حرکت هر سوژه را به صورت واقعی ثبت کرده و صدای فراگیر ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهد. این قابلیت در کنار ™Dolby Vision باعث ایجاد تجربه سینمایی کاملی می‌شود.

5bb13882-69cf-4eed-96ea-83bea6759e88

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید