۲۰ فروردین ۱۳۹۸

شرایط خرید و تحویل کالا از فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس

فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس تلاش می‌کند تا با ایجاد یک تجربه رضایت بخش از خرید اینترنتی، با اطمینان و آسودگی خیال فرصت انتخاب و خرید لوازم خانگی و صوتی تصویری را در هر زمان و مکانی برای شما فراهم کند.

هم اکنون دامنه فعالیت فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس فقط در شهر تهران است اما به زودی امکان خرید در سراسر ایران امکان‌پذیر خواهد بود.

1

برای خرید محصولات با ضمانت گلدیران، تنها کافیست با اعتماد به گلدیران به فروشگاه اینترنتی گلدیران‌ پلاس به آدرس Goldiran.Plus مراجعه کنید.

دامنه فعالیت “فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس” فعلاً فقط مناطق بیست و دو گانه شهر تهران است و “گلدیران” در حال حاضر مسئولیتی در قبال ارسال کالا به سایر نقاط کشور بر عهده نخواهد داشت.

شرایط تحویل کالا:

  • “شرکت” مسئولیت حمل کالا را به عهده می‌گیرد.
  • هزینه ارسال کالا به آدرس “مشتری”، رایگان است.
  • آدرس درج شده توسط “مشتری”، باید مکانی مشخص و دارای هویت باشد.
  • باز نمودن بسته‌بندی کالا باید صرفاً توسط تکنسین نصب “شرکت گلدیران” انجام پذیرد. در غیر این صورت، امکان استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
  • به جهت جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد، خرید کالا فقط به شرط نصب امکانپذیر است، ضمناً در هنگام تحویل کالا، راه اندازی و نصب نیز همزمان صورت می‌پذیرد. بنابراین اگر خریدار نسبت به نصب محصول ممانعت کند، “شرکت” ناچار است از تحویل کالا خودداری و آن را عودت دهد. بدیهی است در این صورت هزینه عودت کالا به عهده “مشتری” خواهد بود.
  • برای برنامه ریزی بهتر فرایند تحویل، “مشتری” در حین خرید می تواند زمان پیشنهادی خود را برای تحویل و نصب اعلام کند. ساعات پیشنهادی به صورت بازه های زمانی” 10:00 الی 14:00″ یا “14:00 الی 18:00” است. شرکت، کالای خریداری شده را طی 48 ساعت کاری و در بازه زمانی پیشنهاد شده توسط مشتری، ارسال می‌ کند.
  • در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد، سفارش های تعدادی و عمده، همچنین سفارش مشتریانی غیر از مصرف کنندگان نهایی، لغو می‌گردد و گلدیران پلاس مسئولیتی در قبال رسیدگی به این نوع از درخواستها نخواهد داشت.

از حالا به بعد، با خیال راحت، بدون دردسر و ترافیک با یه لبخند ملایم از تو خونه برین تو فروشگاه گلدیران پلاس.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید