۲۲ فروردین ۱۳۹۸

مشارکت ال‌جی با بنگ اند اولافسن برای توسعه تجربه صوتی تلویزیون‌های OLED

ال‌جی الکترونیکس و بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen یا به اختصار B&O) دست به مشارکت راهبردی جدیدی زده‌اند که به توسعه و تولید تلویزیون‌های آتی آنها مربوط می‌شود. این دو شرکت قرار است در برنامه‌ریزی، طراحی و ساخت تلویزیون‌های جدید خود در کنار هم نقش داشته باشند.

ال‌جی الکترونیکس فناوری OLED، پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS و فناوری‌های پردازش ویدیوهای 4K را تولید می‌کند و شرکت بنگ اند اولافسن در صدا، طراحی و همگام‌سازی امن برای ارائه تجربه واقعی نقش دارد. هر دو شرکت بهترین‌های خود را برای تلویزیون‌های آینده‌شان ارائه خواهند کرد.

این مشارکت راهبردی یک همکاری دوسویه در حوزه فناوری است تا طرفین از قابلیت‌های اصلی یکدیگر سود ببرند. ال‌جی الکترونیکس از مهارت و تخصص شرکت B&O در طراحی، صدا و ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. در عوض، ال‌جی الکترونیکس هم فناوری‌های رسانه‌ای خود را در اختیار B&O می‌گذارد و نهایتا گروه جدیدی از مشتریان هدف می‌توانند از فناوری شاهکار OLED ال‌جی نهایت لذت را ببرند.

توافق ال‌جی با Bang & Olufsen (بنگ اند اولافسون) به پیشبرد تصویر ممتاز برند تلویزیون OLED و توسعه بازاری که هم اکنون فرمانروایی آن در دست ال جی است کمک خواهد کرد.

OLED55C6K-1024x640-e1459017986111

مشارکت این دو برند در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و بنگ اند اولافسون تخصص منحصربه‌فرد خود در طراحی و صدا را با پیشگامی ال‌جی در فناوری OLED ادغام می‌کند تا از طریق این همکاری تلویزیون OLED جدیدی تولید شود که قرار است در آینده با برند بنگ اند اولافسون به فروش برسد. فناوری تلویزیون پیشرفته ال‌جی شامل تلویزیون OLED و پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS به بنگ اند اولافسون در ایجاد خط تولید جدید تلویزیون OLED  ممتاز و پیشرفته با سیستم صدای پیشرفته کمک خواهد کرد.

تلویزیون OLED بنگ اند اولافسون تصمیم دارد استراتژی برند ممتاز ال‌جی را کامل ‌کند و به رشد تلویزیون OLEDکه توسط ال‌جی ساخته می‌شود کمک نماید. این مشارکت همکاری‌های بیشتری در زمینه‌های دیگر نظیر مجوزهای احتمالی در آینده را شامل خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید