۲۸ فروردین ۱۳۹۸

گرمای تابستان را با DUALCOOL ال‌جی ​شکست دهید!

خاورمیانه با سری جدید از دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی خنک می‌شود. جدیدترین دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای DUALCOOL ال‌جی با هدف فراهم کردن نهایت آسایش برای شما طراحی شده‌اند.

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه اینوفست خاورمیانه سال ۲۰۱۹ (InnoFest MEA) دستگاه‌های تهویه مطبوع جدیدی با مدل‌های Split Air و Floor Standing DUALCOOL را به نمایش گذاشت.

دستگاه دو در یک تهویه مطبوع هوای DUALCOOL Split ال‌جی با قابلیت تصفیه هوای کامل از رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است و می‌تواند هنگام خنک کردن خانه شما هوا  را نیز به شیوه‌ای مؤثر پاکیزه کند.

DUALCOOL_Lifestyle1

سیستم تصفیه هوای تعبیه شده در ال‌جی DUALCOOL Split Air اجزای ریز یا ریزگردها را با یک فرایند سه مرحله‌ای از بین می‌برد. در مرحله اول، حسگر ذرات گرد و خاک تا اندازهPM1.0  همراه با آلاینده‌های مضر هوا را تشخیص می‌دهد. سپس، قابلیت یون‌زدایی بیش از ۵ میلیون یون با بار منفی برای چسبیدن به این یون‌ها تولید می‌کند و در نهایت فیلتر میکرو داست باردارشده به سادگی ذرات ریز باردار منفی شامل ویروس‌ها و اکتری‌ها را از بین می‌برد. این سیستم ال‌جی با استفاده از اصول باردهی الکترواستاتیک ذرات بسیار ریز و غیرقابل تنفس تا PM0.3 را  که می‌تواند منجر به مکلات تنفسی شود را از بین می‌برد.

DUALCOOL_Right Side

نمایشگر IAQ اطلاعات ضروری و کیفی هوای محیط و فرایند تصفیه هوا را با آیکون‌های تغییر رنگ‌دهنده با توجه به میزان پاکیزگی هوای محیط در یک نگاه به شما نشان می‌دهد. این نمایشگر ساده و رنگی در پنل جلوی دستگاه DUALCOOL تعبیه شده و به شما کیفیت هوای محیط داخل خانه را حتی بدون در نظر کردن فعال یا غیر فعال بودن سیستم تصفیه هوا نمایش می‌دهد.

DUALCOOL_Front_Open

دستگاه تهویه مطبوع DUALCOOL Split Air ال‌جی عملکرد سرمایش قدرتمندی دارد و با استفاده از کمپرسور اینورتر دوگانه هوشمند و پیشرفته در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و خنک‌کنندگی ریع‌تری نسبت به مدل‌های پیشین دارد. در ضمن، حالت Comfort Air به مشتریان امکان می‌دهد تا احساس آرامش بیشتری داشته باشند و با تنظیم پره‌ها به زاویه دلخواه از سلامت خود محافظت کرده و گردش جریان هوا را در سرتاسر اتاق حفظ کنند نه این که باد خنک مستقیم به یک فرد بوزد.

c5b0a574-b765-4e05-9a00-5d3ceb2b56d8

ال‌جی در نمایشگاه اینوفست خاورمیانه از دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای DUALCOOL Floor Standing نیز پرده‌برداری کرد. این مدل لوکس قرار است به خانه‌های مردم خاورمیانه سبک شیک و مدرنی را هدیه دهد. عملکرد خنک‌کنندگی مؤثر و کنترل راحت در این محصول به کاربران امکان لذت بردن از زندگی در فضای بسته داخل منزل یا محل کار را می‌دهد که آسایش و راحتی آن همتا ندارد.

DUALCOOL_FloorStanding_RoseGold_Front_Open

این دستگاه تهویه ایستاده DUALCOOL ال‌جی طراحی ممتاز و شیکی دارد که با پره‌های عمودی در پنل جلو و خطوط منحنی و درخشان جریان هوا روی آن بسیار باشکوه و شبیه شبنم است. بدنه بیرونی DUALCOOL از جنس فلز است و برای ایجاد حس مینیمالیست در دو رنگ انحصاری طلایی و سفید نیز عرضه می‌شود.

DUALCOOL_FloorStanding_White_Detail

حالت Ice Cool Power در دستگاه تهویه مطبوع DUALCOOL Floor Standing سرمایش سریع و یکنواخت را به تمامی گوشه و کنار اتاق می‌رساند و هوایی را در اتاق منتشر می‌کند که ۴ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر از حالت عادی است.

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی که در اینوفست خاورمیانه به نمایش گذاشته شده‌اند به وای-فای متصل می‌شوند و از قابلیت کنترل از راه دور با کمک SmartThinQ برخوردارند تا مصرف انرژی را بتوان از طریق تلفن هوشمند مدیریت کرد. این محصولات برای تأکید بر دوام و اطمینان با ۱۰ سال ضمانت کمپرسور اینورتر توسط ال‌جی توسط پشتیبانی می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید