۰۸ فروردین ۱۳۹۸

ال‌جی G8 ThinQ؛ خیلی هوشمند، خیلی هم شیک

در فلسفه طراحی جدید ال‌جی G8 ThinQ تمام عناصر غیرضروری حذف شده تا ظاهر این پرچمدار چشم نوازتر از طراحی‌های قبلی محصولات ال‌جی باشد.

ال‌جی G8 ThinQ ردپای سنت قدیمی خود را دنبال می‌کند و برای همه مشتریان دنیا امکانات صوتی و دوربین پیشرفته‌ای را فراهم می‌کند که برای آسایش بیشتر مشتریان طراحی شده است.

در فلسفه طراحی جدید ال‌جی G8 ThinQ تمام عناصر غیرضروری حذف شده تا ظاهر این پرچمدار شیک‌تر و چشم‌نوازتر از طراحی‌های قبلی محصولات ال‌جی باشد برآمدگی دوربین در قاب پشت به صفر رسیده تا سطح صاف‌تر و رضایت‌بخش‌تری از نظر کاربران داشته باشد. فناوری صدای کریستالی OLED یا CSO پیشرفت قابل توجهی در صنعت صدای تلفن هوشمند به شمار می‌رود و از نمایشگر گوشی به عنوان دیافراگم بلندگو بهره می‌برد. به همین دلیل، نیازی به بلندگوی جلو وجود نخواهد داشت تا باز هم زیبایی و سادگی بیشتری به G8 ThinQ داده شود.

53470936_124822365274578_7084391483727365110_n(1)

ال‌جی G8 ThinQ اولین تلفن هوشمند دنیاست که با ترکیب دوربین ToF Z و حسگرهای مادون قرمز (اینفرارد) قابلیت پیشرفته تأیید  و تشخیص هویت کاربر از طریق عروق کف دست را دارد. فناوری تأیید هویت یا تشخیص کف دست با عنوان Hand ID ال‌جی خیلی ایمن‌تر از فناوری تشخیص اثر انگشت است و می‌تواند شکل، ضخامت و دیگر مشخصه‌های فردی رگ‌های کف دست کاربر را تشخیص دهد. فقط کافیست دست خود را که از قبل مشخصات آن را در گوشی ثبت کرده‌اید را چند ثانیه‌ کوتاه مقابل دوربین جلو گرفته تا قفل ال‌جی G8 ThinQ و تمام محتوایش باز شود.

دوربین پیشرفته Z در ثبت تصاویر سلفی افقی چشم‌گیر نقش دارد. دوربین Z تشعشعات مادون قرمزی که از سوژه بازتابانیده می‌شود را می‌سنجد تا عمق را سریع‌تر و دقیق‌تر از دیگر حسگرهای تصویر محاسبه کند و قابلیت‌های هیجان‌انگیزی نظیر قفل‌گشایی با تشخیص چهره یا Face Unlock را عملی کند.

از آنجا که دوربین Z سوژه‌ها را به شکل سه‌بعدی می‌بیند، امکان فریب خوردن قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره با استفاده از تصاویر دوبعدی مثل عکس وجود ندارد زیرا این تصاویر عمق ندارند. علاوه بر این، فناوری ToF در دوربین Z ال‌جی با منابع نور خارجی و جانبی گول نمی‌خورد و تحت تأثیر نور محیط قرار نخواهد گرفت. ال‌جی با چندین شکل از تشخیص هویت بیومتریک گزینه‌های بیشتری برای امنیت تلفن هوشمند را نسبت به سایر سازندگان تلفن هوشمند در اختیار قرار می‌دهد تا مشتریان با توجه به شرایط فعلی خود بتوانند بین گزینه‌ای که با آن راحت‌تر هستند حق انتخاب داشته باشند.

۱ نظر

بهزاد ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ پاسخ

سلام
کاش دوستان ال جی ایران صحبت میکردند و نوع ۳ دروبینه وارد ایران میشد
بنظرم هم ساسمونگ و هم مواوی و البته شیائومی ۳ دوربینه وارد ایران شده و ال جی نباید کوتاهی کنه و اینکه کی وارد ایران میشه رو هم اطلاع رسانی کنید

نظر دهید