۲۴ فروردین ۱۳۹۸

با پروژکتور ProBeam ال‌جی، تلویزیون لازم ندارید!

پروژکتور ProBeam UST ال‌جی تجربه سینمای خانگی ایده‌آلی را با دامنه وسیع و امکانات فوق‌العاده راحت در اختیار کاربر می‌گذارند.

پروژکتور ProBeam UST ال‌جی تصویر Full HD با ۱۰۸۰ پیکسل را با طراحی پرتاب خیلی کوتاه نمایش می‌دهد تا تجربه سینمای خانگی غوطه‌ورکننده‌ای را بدون دردسرها و مزاحمت‌هایی که بیشتر پروژکتورهای خانگی دارند برای کاربر به ارمغان بیاورد. پروژکتورهای UST (کوتاه‌پرتاب) آسودگی زیادی را به همراه دارند زیرا نیاز به نصب حرفه‌ای نداشته و به پخش شدن انبوهی از کابل‌های بدمنظره روی زمین یا فضای خیلی وسیع بین پروژکتور و صفحه نمایش احتیاجی نیست.

پروژکتور ProBeam UST تنها لازم است ۱۲ سانتی‌متر با نمایشگر فاصله داشه باشد تا تصویر ۱۰۰ اینچی را نمایش دهد. این محصول بسیار کاربری آسانی دارد زیرا به پایه هم نیازی ندارد و خیلی راحت می‌توان آن را روی هر مبلمان یا لوازم خانگی قرار داد تا یک شب سینمایی جذاب ایجاد کرد. علاوه بر این، وقتی در اواسط فیلم به سراغ تهیه ذرت بوداده از جای خود بلند می‌شوید روی صفحه سایه شما نمی‌افتد.

54266307_2489720094394170_7625946034849592807_n

پروژکتور ال‌جی ProBeam UST قادر است تا ۱۵۰۰ آنسی لومن روشنایی ایجاد کند که ۱٫۵ برابر بیشتر از پروژکتورهای قبلی UST ال‌جی است. با نسبت تصویر ۱۵۰,۰۰۰:۱ در این پروژکتور هر فیلم و برنامه تلویزیونی واضح و شفاف دیده می‌شود. علاوه بر این، منبع نور پروژکتور بسیار بادوام است و تا ۲۰ هزار ساعت تماشای فیلم را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. طراحی مبتکرانه I شکل موتور لیزری نیز بدنه باریک، سبک و جمع‌وجوری به این محصول داده است که آن را در هر اتاقی زیبا جلوه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید