۲۰ فروردین ۱۳۹۸

درخشش جسورانه تلویزیون رول‌شونده OLED ال‌جی در هفته طراحی میلان

همکاری ال‌جی و فاستر پلاس بر جوهره منحصر به فرد و بی‌همتای تلویزیون OLED یک اثر هنری مشارکتی بازتعریف فضا را تأکید می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس و یک شرکت مشهور معماری و طراحی صنعتی به نام فاستر پلاس (+Foster) در زمینه فناوری و طراحی فضایی همکاری متفاوتی را آغاز کردند که به واسطه نصب یک سازه هنری با محوریت تلویزیون رول‌شونده LG SIGNATURE OLED R مدل 65R9 در هفته طراحی میلان (Milan Design Week) به منثه ظهور نشست.

تلویزیون رول‌شونده LG SIGNATURE OLED R یک محصول خیره‌کننده در این نمایشگاه بود که رابطه بین تلویزیون و فضایی که در آن گنجانده شده را از نو تعریف می‌کند و یادآور تعهد ال‌جی در طراحی خلاقانه و مبتکرانه است. فلسفه طراحی این محصول همگامی فضا و خلاصی از بند دیوارها را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد و به عنوان یک سازه کاتالیست در هفته طراحی میلان چشم‌نوازی می‌کند. شرکت انگلیسی فاستر پلاس پارتنرز از زمان تولید این تلویزیون رول‌شونده اولد تا طراحی هندسی بیرونی و پرداخت نهایی و همین طور مکانیک‌های خاص داخلی با ال‌جی همکاری نزدیک داشته است.

LG-SIGNATURE-OLED-TV-R-004

تلویزیون رول‌شونده LG SIGNATURE OLED R به عنوان محوریت این سازه همگام شدن با فضا را به نهایت رسانده و بازتعریف فضا را در این اثر هنری سه بعدی به نمایش می‌گذارد تا نشان دهد چطور فناوری، نور و طراحی می‌توانند فرصت‌های جدیدی در فضا را با کمک فناوری نمایش دهند؛ آن هم نوعی از فناوری که با فشار یک کلید شکل دیگری به خود می‌گیرد. ترکیب کنتراست مطلق و رنگ‌های طبیعی در فناوری بی‌رقیب نمایشگر اولد ال‌جی با صدای واقعی دالبی اتمس (Dolby Atmos) برای تماشاگران این تلویزیون رول‌شونده اولد سفر سمعی و بصری غوطه‌ورکننده‌ای را خواهد ساخت.

LG-SIGNATURE-OLED-TV-R-003

این نمایشگاه هم فضای نشیمن خانه را به نمایش می‌گذارد و هم به نوعی یک گالری به شمار می‌رود و نشان می‌دهد که چطور یک تلویزیون آینده‌نگر ال‌جی می‌تواند فضای زندگی را از یک سینمای خانگی با نمایشگر بزرگ در حالت Full View به یک اثر هنری در حالت Zero View مبدل کند و در پایه آلومینیومی خود مخفی شود. تشعشعات نوری که از برش‌های پنجره مانند در دیوارهای این سازه منتشر می‌شود شبیه زمانی است که نور خورشید مکان و شدت تابش خود را در طول روز تغییر می‌دهد و حس گذر زمان را تداعی می‌کنند. نمایشگر رول‌شونده ال‌جی برای بیان سازگاری فناوری ال‌جی با ضرب‌آهنگ زندگی وقتی محیط کاملا روشن و پرصداست از پایه خود طلوع می‌کند و زمانی که نور و صدای پیرامون کم است در پایه خود ناپدید می‌شود و غروب می‌کند.

LG-SIGNATURE-OLED-TV-R-002

تلویزیون شاهکار ال‌جی در نمایشگاه هفته طراحی میلان از ۹ تا ۱۴ آوریل در Superstudio Più در میلان ایتالیا از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید