۲۵ فروردین ۱۳۹۸

روبات چمن‌زن ال‌جی شما را دور می‌زند!

اگر برای ریلکس کردن و آرامش یافتن روی چمن‌های خوشبو و روح‌افزای بهاری دراز کشیده‌اید، با شنیدن صدای روبات چمن‌زن ال‌جی لازم نیست از جایتان جم بخورید. همچنان دراز بکشید و نسیم خنک بهاری را در عمق ریه‌های خود به جریان بیندازید. 

روبات چمن‌زن ال‌جی با کمک هوش مصنوعی ال‌جی با دقت، سرعت و امنیت کامل علف‌ها را هرس می‌کند. بنابراین، لازم نیست حتی یک انگشت خود را از جایش بلند کنید. پس، راحت روی چمن‌های دراز بکشید.

این روبات به حسگرهای پیشرفته‌ای مجهز است که در روبات‌های فرودگاه نیز وجود دارد و با استفاده از آنها همیشه می‌تواند موقعیت مکانی خود را تشخیص دهد تا تمامی موانع قابل رؤیت مانند درختان و پرچین‌ها را ردیابی کند و کار چیدن و هرس کردن علف‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

Cloi Lawnbot

روبات چمن‌زن ال‌جی برای انواع حیاط ایده‌آل است و از سال‌ها تجربه و تولید جاروهای روباتیک HOM-BOT برای هرس کردن دقیق علف‌ها با قابل اعتمادترین و بی‌خطرترین شیوه چمن‌زنی بهره می‌برد.

روبات چمن‌زن ال‌جی در از خانواده CLOi به حسگرهای پیشرفته و ضربه‌گیرهایی مجهز است. این روبات دقیقاً می‌داند که هر لحظه در چه موقعیت مکانی قرار دارد و لبه‌های متحرک و پرسرعتی دارد که علف‌ها را بی‌عیب‌ونقص می‌زند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید