۲۰ فروردین ۱۳۹۸

قاب‌های محافظ برای ال‌جی Q7 و Q7 Plus در بازار ایران

قاب‌های محافظ دو تلفن هوشمند ال‌جی Q7 و Q7 Plus همراه همیشگی شما را در برابر ضربات ناگهانی به خوبی محافظت می‌کنند.

این دو محصول ۲۰۱۸ ال‌جی به دوربین جدید، صدای های-فای، رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و حسگر اثر انگشت مجهز شده‌اند و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل چارسو به فروش می‌رسند.

ال‌جی Q7 بر پایه امکانات پیشرفته‌تری نسبت به Q6 مانند حالت پرتره، فناوری QLens، صدایی با کیفیت های-فای، صدای فراگیر و سه‌بعدی DTS:X، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و حسگر اثر انگشت در پشت ساخته شده است.

02_Q7-prime_5.5-fhd-fullvision_desktop

ال‌جی Q7 از دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو با لنزی که زاویه فوق گسترده ۱۰۰ درجه دارد (Super Wide Angle Lens) بهره می‌برد. این لنز می‌تواند مناظر وسیع‌تر و تعداد دوستان بیشتری را در کادر تصویر جای دهد. قابلیت جدیدی که در ال‌جی Q7 به کار رفته حالت پرتره است که به کاربران امکان می‌دهد تا سلفی‌های خود را با تصاویر پس‌زمینه مات بگیرند تا افکت بوکه خوشایندی را ایجاد کنند.

ال‌جی Q7 از ۱۴ آزمون MIL-STD 810G که توسط ارتش امریکا برای ارزیابی عملکرد تجهیزات در محیط‌های خشن طراحی شده با موفقیت عبور کرده است. فناوری شارژ سریع کوالکام می‌تواند باتری Q7 را طی ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد برساند تا کاربران آسایش بیشتری داشته باشند.

08_Q7-prime_IP68-&-mil-spec_desktop

افزودن کلید پشت هوشمند به عنوان حسگر اثر انگشت مکملی برای تجربه ممتاز و پیشرفته در ال‌جی Q7 به شمار می‌رود. حسگر اثر انگشت در قاب پشت زیر لنز دوربین به راحتی جای گرفته است و نه تنها به کاربران امکان باز کردن ساده قفل گوشی را می‌دهد بلکه می‌تواند به عنوان کلید شاتر دوربین، ثبت اسکرین شات و کنترل نوار اعلان نیز عمل کند.07_Q7-prime_Smart-rear-key_desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید