۲۱ فروردین ۱۳۹۸

گارد اسپایژن مخصوص ال‌جی G6 و G6 Plus

با این که مقاومت تلفن‌های هوشمند ال‌جی G6 و ال‌جی G6 Plus در برابر ضربات ناگهانی، شوک، گرد و خاک یا تغییرات دما به خوبی اثبات شده است اما استفاده از یک قاب محافظ باعث می‌شود تلفن هوشمند دوست داشتنی شما دوام بالاتری داشته باشد.

گارد اسپایژن یکی از قاب‌های محافظی است که می‌توانید آن را از فروشگاه ال‌جی موبایل چارسو در تهران خریداری کنید تا خیالتان بابت آسیب رسیدن به گوشی‌ راحت شود.

حتما می‌دانید تیم تحقیقات ارگونومیک ال‌جی G6 را برای ثبات و پایداری در زمان گرفتن گوشی در دست، راحتی در وضعیت‌ها و حالت‌های مختلف و همین طور خستگی عضلات با نگه داشتن طولانی‌مدت گوشی در دست آزمایش کرد. ال‌جی G6 در تمامی آزمایشات بالاترین رتبه را به خود اختصاص داد.

ال‌جی G6 از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و به رنگ سفید، پلاتینیوم و مشکی با طراحی کمینه‌گرایی که دورتادور آن صاف و براق است و لمس راحت و صیقلی دارد عرضه می‌شود. قاب فلزی که پیرامون این گوشی را احاطه کرده است بر استحکام در سبک با رنگ مات و ملایمش می‌افزاید. قاب پشت نیز کاملاً صاف است و دوربین هیچ برآمدگی ندارد که از آن محافظت شود یا مزاحم کاربر باشد.

طراحی با حاشیه باریک کامل می‌شود؛ بدین ترتیب که حاشیه بالا کم شده است و دوربین، حسگر و بلندگو در جلوی گوشی در قسمت بالا چیده شده‌اند. گوشه‌های گرد بدنه و نمایشگر نه تنها طراحی را یکدست می‌کند بلکه میزان اثر ضربه در هنگام افتادن گوشی را پراکنده می‌نماید.

photo_2017-03-05_13-43-10-e1488708895821

به لطف وجود رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب، ال‌جی G6 را بدون نگرانی تقریباً هر جایی می‌توانید با خود ببرید. با این قابلیت، تلفن هوشمند شما کاملاً ضد گرد و خاک است و حتی وقتی تا سی دقیقه در عمق یک‌ونیم متری زیر آب باشد نیز ایمن است. علاوه بر این، می‌توانید کمتر نگران سقوط‌های ناگهانی و دیگر عوامل محیطی خشن و شدید در هنگام استفاده روزمره باشید زیرا ال‌جی G6 طوری طراحی شده است که حتی در برابر رخدادهای نامساعد و شرایط ناگوار هم قابل اعتماد باشد.

ال‌جی G6 نه تنها مطابق با آزمایشات استانداردهای بین‌المللی بوده است بلکه در آزمایشات دمای بالا و نفوذ و فشار میخ نیز دوام آورده است و از فناوری اختصاصی بهره می‌برد که گرما را از طریق لوله‌های گرمایشی داخلی پراکنده می‌کند و دما را کاهش می‌دهد.​

۱ نظر

pooria ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ پاسخ

اپدیت اندرویید g6 پس کی میاد؟

نظر دهید