۲۰ فروردین ۱۳۹۸

یک آشپزخانه و یک مایکروویو NeoChef ال‌جی با طراحی ارگونومیک و چشم‌نوازش

بسیاری از مایکروویوهای معمول بازار هنوز نمی‌توانند غذا را به‌درستی گریل کنند. یا اینکه شما را مجبور می‌کنند تا از روش پخت ناسالمی استفاده کرده و روغن زیادی مصرف کنید.

تمیز کردن آن‌ها هم که سختی‌های خاص خودش را دارد. بااین‌حال محصول جدید ال‌جی در بازار ایران می‌تواند تمام این مشکلات را برای شما حل کند.

مایکروویو جدید NeoChef شرکت ال‌جی با ترکیب کردن کاربری راحت و بهبودیافته در کنار طراحی ظریف و ساده و البته جدیدترین تکنولوژی اینورتر هوشمند شرکت ال‌جی، آشپزی و مایکروویو را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. این ماکروویو با دارا بودن جدیدترین و مدرن‌ترین نوع طراحی و در عین سادگی و دسترسی آسان، به‌سرعت فضای آشپزخانه را تبدیل به یک فضای لوکس و مدرن می‌کند. طراحی ارگونومیک مایکروویو NeoChef و رابط کاربری ساده آن باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی با این مایکروویو کار کنید. به‌علاوه طیف متنوعی از قابلیت‌های بهداشتی مثل سیستم تمیزکننده ضد باکتری EasyClean کمک می‌کنند تا محفظه دستگاه همیشه پاکیزه و بهداشتی باشد.

53695232_568741600274869_7806382240879214126_n(1)

مایکروویو زیبای LG NeoChef به‌وسیله شیشه یکپارچه و ظریف جلویی دستگاه، خطوط جداکننده را حذف کرده و حالتی یکپارچه به دستگاه بخشیده است. این طراحی ساده و خوش‌نمای جلوی دستگاه با فلز مات صیقل داده‌شده به مایکروویو NeoChef کمک می‌کند به‌راحتی با دکور هر آشپزخانه‌ای هماهنگ شود. کنتراست زیبای بین شیشه یکپارچه مایکروویو و بدنه فلزی، ظاهری جذاب و چشمگیر به دستگاه بخشیده است. طراحی ارگونومیک دستگیره پاکتی دستگاه در کنار برش‌های ظریف دکمه ی چرخان دستگاه باعث عملکردی دقیق و کاربرپسند شده است.

این دستگاه قابلیت‌های کاربری خود را به‌وسیله یک کنترل‌کننده لمسی با کارکردی راحت، بهبود بخشیده است. مایکروویو پیشرفته ال‌جی به خاطر طراحی خاص خود تاکنون جوایز مختلفی در سرتاسر دنیا کسب کرده است. ازجمله این جوایز می‌توان به ۲۰۱۵ PIN UP Design Award و ۲۰۱۵ Good Design Award اشاره کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید