۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

آجیل و خشکبار ارزان و تازه بهاری با سولاردام ال‌جی

مگر می‌شود در ایام کوتاه بهاری این همه نعمت خوشمزه خدا را نادیده گرفت؟

منظورمان میوه‌ها و سبزیجات تازه و خوش عطر و طعمی است که در فصل بهار از باغات و زمین‌های کشاورزی به یخچال خانه ما راه پیدا می‌کنند و چند هفته‌ای بیشتر میهمان ما نیستند. یکی از بهترین روش‌های بهره‌مندی از این خوراکی‌های خوشمزه در طی فصول دیگر خشک کردن آنهاست.

با سولاردام ال‌جی، میتوانید انواع میوه ها را خشک و به عنوان یه میان وعده مفید و انرژی‌زا در طول روز مصرف کنید. با جایگزین کردن میوه‌های خشک بجای تنقلات ناسالم، گام مهمی در جهت ارتقای سلامتی بردارید.

سبزیجات و میوه‌های خشک‌شده نیز از مواد اصلی آشپزی ایرانی است و بسیاری از غذاهای محبوب این مرز و بوم شامل این مواد اصلی هستند. با قابلیت خشک‌کردن سبزی که به منوی خودکار سولاردام اضافه شده است می‌توان شوید را در بهداشتی ترین حالت و با بالاترین کیفیت خشک نمود. همچنین از این دستگاه می‌توان برای خشک‌کردن میوه‌ها نیز استفاده کرد.

photo_Û²Û°Û±Û·-Û°Û¶-Û±Û¹_Û±Û¹-Û²Û±-Û²Û²

نحوه خشک کردن میوه و سبزیجات با مایکروویو سولاردام ال‌جی:

🔹برای سولار مدل ms95 کلید Grill ‏Temp را انتخاب کرده شماره 3 را زده سپس دما را انتخاب کنید و در نهایت زمان داده و استارت بزنید.

🔹برای سولار مدل ‏MS97کلید Fry &dryرا بزنید، شماره 5 را انتخاب کنید و استارت بزنید .(که این کلید برای خشک کردن 400 گرم شوید تعریف شده اما می توان در این حالت انواع میوه و سبزیجات را خشک کرد و به نسبت با کلید کنترل، زمان را زیاد کرد)

🔹برای سولارهای مدل 93 ،94،91 ابتدا مایکرو 900 وات را انتخاب کرده زمان می دهیم تا جایی که آب سبزی یا میوه ها گرفته شود. سپس مایکرو 360 وات را انتخاب کرده و تا جایی که کامل خشک شود زمان می‌دهیم. ‏

۱ نظر

زهرا ۹ تیر ۱۳۹۹ پاسخ

عالیه

نظر دهید