۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

تلویزیون OLED 8K ال‌جی شما را به دل صحنه می‌کشاند

شرکت ال‌جی الکترونیکس اولین تلویزیون ۸۸ اینچ ۸K OLED را که بیش از ۳۳ میلیون پیکسل با قابلیت نوردهی از خود دارد در نمایشگاه IFA 2018 برلین آلمان معرفی کرد.

این تلویزیون اولین تلویزیون ۸K OLED در دنیاست که ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل را در صفحه بزرگ خود جای داده است. نسبت تصویر بی‌همتا و مشکی واقعی در این محصول کیفیت تصویر بی‌مانند و مثال‌زدنی در تلویزیون OLED را به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون‌های جدید ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) بهترین کیفیت تصویر و صدا و همین طور واضح‌ترین تصویر ۸K را به نمایش می‌گذارند. این مدل‌های جدید با دومین نسل از پردازنده هوشمند α (Alpha) 9 Gen 2 (آلفا ۹ نسل دو) و الگوریتم یادگیری عمیق نیرو می‌گیرند و سطح بالاتری از تجربه کیفیت بالای صدا و تصویر هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورند. تلویزیون‌های OLED 8K ال‌جی به لطف وجود این الگوریتم‌های جدید با تحلیل محتوای اصلی بهترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه کرده و علاوه بر آن با تشخیص شرایط محیط می‌توانند محتوا را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

23-lg-booth-tvs-ces2019

گنجاندن پردازنده α۹ Gen 2 در این تلویزیون‌ ‌OLED‌ ال‌جی منجر به افزایش کیفیت صدا و تصویر با کمک الگوریتم یادگیری عمیق می‌شود؛ الگوریتمی که از پایگاه اطلاعاتی وسیعی شامل بیش از یک میلیون داده بصری ساخته شده است. بنابراین، کیفیت محتوای اصلی شناخته شده و بهترین شیوه ارتقای آن برای ارائه بهترین خروجی بصری تشخیص داده می‌شود.

 اولین تلویزیون ۸K OLED ال‌جی اوج دستاوردهای فناورانه و جهش انقلابی در فناوری نمایشگر است. فناوری ۴K OLED نقش بزرگی در شکل‌دهی دوباره صنعت تلویزیون بازی کرد و ال‌جی اطمینان دارد که ۸K OLED نیز نظیر همین تأثیر را خواهد گذاشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید