۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

جایزه ۱۲ هزار دلاری ال‌جی چلنجر به کدام تیم خواهد رسید؟

همه شما عزیزان و همراهان همیشگی ال‌جی را به مراسم اختتامیه ال‌جی چلنجر دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور در رقابت پرهیجان چلنجری‌های دوره دوم، شانس شرکت در قرعه‌کشی و بردن جوایز ارزنده آن را داشته باشید.

تیم‌های منتخب دومین دوره از ال‌جی چلنجر، سال گذشته، توانستند سفرهای تحقیقاتی خود را با موفقیت به پایان برسانند. دیگر وقتش رسیده که خوشتان را برای چالش بزرگتری آماده کنند؛ چالش مهم برای کسب جایزه بزرگ ۱۲ هزار دلاری ال‌جی چلنجر!

شرکت ال‌جی الکترونیکس و هیئت داوران بی‌صبرانه در انتظارند تا ببینند درخت کدام تیم بیشتر به بار نشسته است. پس، لازم است همه تیم‌ها تمام تلاش خود را کرده و ثمره سفر و پروژه تحقیقاتی خود را در روز یک شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در حضور مدیران شرکت ال‌جی و هیئت داوران ارائه دهند و از آن دفاع کنند.

قطعاً، این روز برای همه تیم‌ها مهم‌ترین روز در طی پروژه تحقیقاتی‌شان خواهد بود زیرا مشخص می‌شود کدام طرح‌ها و کدام تیم‌ها بالاترین امتیازات را به دست می‌آورند. به عبارت دیگر، کدام تیم بیشترین تلاش خود را کرده‌، مفیدترین پروژه را ارائه داده‌ و جایزه ۱۲ هزار دلاری را تصاحب می‌کند.

شما علاقه‌مندان به ال‌جی و پروژه ال‌جی چلنجر می‌توانید در مراسم دفاعیه و اختتامیه حضور داشته باشید و از نزدیک رقابت هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. علاوه بر این، با حضور در این مراسم، که به زودی در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار می‌شود، شانس شرکت در قرعه‌کشی و بردن جایزه را خواهید داشت.

جوایز قرعه‌کشی حضار:

  • یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی
  • سه دستگاه هدست بلوتوث ال‌جی

زمان و مکان مراسم اختتامیه ال‌جی چلنجر:

  • زمان: یک‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه، از ساعت ۸ تا ۱۳
  • مکان: تهران، خیابان حافظ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران)، سالن آمفی تئاتر اصلی (مولانا)

دوستان عزیز، منتظر حضور گرمتان هستیم. 😉

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید