۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

خداحافظ عطسه‌های کلافه‌کننده بهاری!

باز هم بهار دلفریب و باز هم حساسیت‌هایش!

عطسه‌های مکرر و چشم‌هایی که از شدت خارش، دلتان می‌خواهد از حدقه بیرون بیاورید تصویر آشنایی است که با شنیدن اسم بهار در ذهن آنهایی که فصل گرده‌افشانی خیلی با مذاقشان سازگار نیست تداعی می‌شود.

بالاخره فصل عطسه‌های بهاری فرارسیده است و وقتش شده که به دنبال درمان‌های ضدحساسیت باشید. به محض اینکه زمستان رخت برمی‌بندد درختان و گل‌ها شروع به شکوفه زدن می‌کنند و گرده‌ گل‌ها در هوا پراکنده‌ می‌شوند. اگر شما یکی از چند میلیون نفری باشید که حساسیت بهاری شما را آزار می‌دهد، این را هم می‌دانید که هوای گرم با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش کم‌کم از راه خواهد رسید.

sneezing_articleA

می‌دانید اصلا چرا عطسه می‌کنیم؟ تحقیقات نشان می‌دهد که عطسه کردن راهی برای ریست کردن و راه اندازی مجدد سیستم تنفسی است و باعث می‌شود موهای ریز داخل بینی در حالت انباشتگی موقت قرار بگیرند و موادمحرک در هوایی که تنفس می‌کنید را بیرون برانند. با اینکه شما در حیرت مانده‌اید اما بینی خودش می‌داند که مقصر گربه خانگی است یا پرهای داخل بالش!

washer-dryer-titan2.0-trueSteam

دوای درد شما پیش ماست! بیشتر ما از خود و منزلمان مراقبت می‌کنیم. برای مراقبت بیشتر، می‌توانیم با ماشین لباسشویی ال‌جی با ظرفیت بزرگ و فناوری Turbo Wash و شست‌وشو با بخار استفاده کنیم. چرخه مواد حساسیت‌زا (Allergiene™ Cycle) از بخار بهره می‌برد تا بیش از ۹۵ درصد مواد حساسیت‌زا از لابه‌لای الیاف پارچه را از بین ببرد. علاوه بر این، کارشناسان به تازگی این ماشین لباسشویی را به عنوان بهترین ماشین لباسشویی سال و انتخاب سردبیر انتخاب کرده‌اند. دلیل انتخاب این ماشین لباسشویی چرخه‌های کارامد و ظرفیت بالایی است که حتی در بارگذاری بزرگتر در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

4639b28478f007969e42d267d35989ec

حتی اگر بهار باعث جاری شدن آب از بینی و قرمز شدن چشم‌های شما نمی‌شود، فرقی نمی‌کند مدل ماشین لباسشویی ال‌جی شما چیست؛ ال‌جی اینجاست تا به شما در کارهای منزل کمک کند و این فصل زیبا اما همراه با چالش را به راحتی سپری کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید