۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

در تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی، هیجانی‌تر بازی کنید

بهتره خودتون رو برای اوقات فراغت آماده کنین. چشم به هم بزنید فصل امتحانا تموم شده و کل سه ماه تابستون رو وقت دارید که بی‌خیال از درس و مدرسه و دانشگاه هر چقدر که می‌خواین بازی کنین.

کاری به نوع و مدل کنسول بازی شما نداریم… هر چی که باشه لازمه که یه تلویزیون بزرگ با رنگایی غنی و واقعی داشته باشین که تصویرش از تمام زاویای دید یکسان باشه؛ یه تلویزیون مثل تلویزیون مثل تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی که بتونین باهاش طیف وسیع‌تری از تاریکی تا روشنایی را با کنتراست فوق‌العاده ببینین و از بازی‌ کردن در کنار دوستان و خانواده نهایت لذت رو ببرین.

رنگ‌های باشکوه با صفحه نمایش Nano Cell امکان‌پذیره. صفحه نمایش LG Nano Cell دارای نانوذراتی هستش که باعث بهینه‌سازی تصویر می‌شه. آخرین فناوری که طیف کاملی از رنگ رو تولید کرده و باعث ایجاد تصاویر واقعی می‌شه.

03_SK79_B_Football_Mode_desktop_V2

با حالت فوتبال با بهبود کیفیت صدا و تصویر، به منظور ارائه بهترین تجربه مشاهده فوتبال طراحی شده است. با حرکت روان، رنگ درخشان و تمام جنب ‌و جوش و صداهای زمین، می‌توانید هیجان استادیوم را احساس کنید.

از تصویر یکسان در هر موقعیت لذت ببرید. زاویه دید تصاویر ورزشی ال‌جی، بدون توجه به محل نشستن، رنگ‌های دقیقی ارائه می‌دهد. این بدان معنا است که می‌توانید در هر کجا که نشسته‌اید از بازی و مسابقات ورزشی لذت ببرید.

04_SK79_B_Sports_Viewing_Angle_Desktop

فناوری ۴K Active HDR تصاویر طبیعی‌تری ارائه می‌دهد و باعث نمایش جزئیات ظریف و رنگ‌های طبیعی در کنار دامنه وسیع‌تر کنتراست می‌شود. تلویزیون SUPER UHD از چندین فرمت HDR، از جمله HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می‌کند.

هیجان بیشتر با صدای فراگیر استادیوم در این تلویزیون صدای چند بعدی ویژه ال‌جی را با ارائه فضای پرشور استادیوم منتشر می‌کند که باعث افزایش هیجان شما می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید