۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

شستن ظرف‌‌های افطاری، پای ماشین ظرفشویی ال‌جیه!

مهم نیست ماه رمضان چه چیزی برای وعده سحر و افطار طبخ می‌کنین! مهم اینه که ماشین ظرفشویی کوآدواش ال‌جی (QuadWash) شست و شوی همه ظروف رو بر عهده می‌گیره. 

یکی از فناوری‌های برجسته در ماشین ظرفشویی ال‌جی QuadWash است که با استفاده از ۴ بازوی افشانه به جای دو بازویی که در بیشتر ماشین‌های ظرفشویی وجود دارد شست‌وشوی ظرف‌ها را متحول می‌کند.

فناوری QuadWash دارای چهار بازو می باشد که در هر دو جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخند به طوری که پاشش آب در تمامی زوایا و منافظ بین ظروف نفوذ می کند. چهار بازوی شستشوی پایینی دستگاه با متصل بودن به موتور اینورتر دایرکت درایو باعث پاشش قدرتمند آب در تمام محفظه دستگاه خواهد شد. همچنین دو بازو از چهار بازو، خود به طور مجزا چرخشی در حدود ١٢٠ درجه را دارا می باشند که این عامل باعث پوشش کامل سیستم شسشتو درتمامی زوایا می شود.

60250651_377631419520230_3516703273357065460_n(1)

سیستم شستشوی خاص این ظرف‌شویی، به‌طور متناوب جهت پاشیدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می‌دهد. از آنجا که در هر زمان یک سیستم آب فشان در حال کار است، فشار آب قدرتمندتر و کارایی شستشوی بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین باعث کاهش هزینه آب و برق می‌شود. برنامه‌های گوناگون ماشین‌های ظرف‌شویی ال‌جی، از قبیل Pre-Wash که برای ظرف‌های بسیار کثیف بکار می‌رود،  Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به‌منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده بکار می‌رود و برنامه نصف ظرفیت (Half Load) برای شستشوی حجم کمی از ظروف (شستشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه‌ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید