۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

صرفه‌جویی در زمان و انرژی با ماشین‌های لباسشویی ال‌جی مجهز به پمپ گرمایشی

ماشین‌های شوینده و خشک‌کن در اروپا پرطرفدار هستند. ال‌جی با گنجاندن امکانات متنوع در ماشین‌های شوینده و خشک‌کن Eco-Hybrid در این راه پیشگام است و گزینه‌های راحت و کارامدی برای ذخیره بیشتر انرژی ارائه می‌دهد.

ماشین خشکشویی EcoHybrid ال‌جی برای دستیابی به سطح عالی از بازده و راندمان طراحی شده است که آن را به یکی از چند دستگاه خشکشویی تأییدشده ETA (جوایز فناوری‌های نوظهور) در بازار تبدیل می‌کند. فناوری پمپ گرمایشی پیشرفته گرما را بازیافت می‌کند تا نسبت به دستگاه‌های خشکشویی معمولی ۵۳ درصد انرژی بیشتری ذخیره کند.

 وجود پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه یا DUAL Inverter Heat Pump در ماشین خشکشویی جدید ال‌جی به این معنی است که با صرفه جویی بیشتر در انرژی و دمای خشکشویی کمتر، لباس‌ها دوام بیشتری خواهند داشت و کمتر آب می‌روند.

1

سیستم مبتکرانه تمیز کردن خودکار یا Auto Clean تبخیرکننده را تمیز و عملکرد آن را روان نگه می‌دارد. دستگاه خشکشویی در دمای پایین نیز به بهترین نحو کار می‌کند و برای شست‌وشوی لباس‌های ظریف ایده‌آل است.

ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی ال‌جی با قابلیت شست‌وشوی ترکیبی-اقتصادی (Eco-Hybrid) هم حالت هواخشک (Air Drying) دارد و هم خشک کردن معمولی. در حالی که بسیاری از ماشین‌های لباسشویی تنها یکی از آنها را دارند. هر کدام از این گزینه‌های راحت و کارامد صرفه‌جویی در انرژی درجه یکی را ارائه می‌دهد. در مقایسه با حالت مرسوم خشک کردن ال‌جی، تنظیمات قدرتمند هواخشک ال‌جی می‌تواند هر سال در ۷ هزار لیتر آب صرفه‌جویی کند. در اندازه ۲۴ اینچ از ماشین لباسشویی ترکیبی-اقتصادی ال‌جی، برای اولین بار در دنیا، ظرفیت شست‌وشوی ۱۲ کیلوگرمی و ظرفیت خشک‌کن ۸ کیلوگرمی امکان‌پذیر شده است که به طور مؤثری دفعات شست‌وشو را تقریباً تا ۹۱ بار در هر سال کاهش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید