۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

نمایشگاه Intersolar Europe 2019؛ سکوی نمایشی برای مهارت فناوری خورشیدی ال‌جی در اروپا

کمتر کسی باور می‌کند شرکتی که برند پیشگام جهانی تلویزیون و لوازم خانگی است بتواند در بازار پنل‌های خورشیدی نیز فرمانروا باشد. اما ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه Intersolar Europe 2019 کاری کرد که همه شرکت‌کنندگان به پیشگامی ال‌جی ایمان آوردند.

نمایشگاه اینترسولار فرصت مناسبی برای ال‌جی بود تا در زمینه محصولات خود با شرکا و مشتریان اروپایی به صحبت بنشیند. هفته گذشته در مونیخ آلمان، ال‌جی از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین پنل‌های خورشیدی نئون ۲، نئون ۲ دو وجهی (BiFacial) و نئون آر از سری وی ۵ پرده برداشت. علاوه بر این، ال‌جی مدل‌های ESS Home 8 و Home 10 و همچنین بسته انرژی هوشمند ال‌جی (LG Smart Energy Package) را معرفی کرد. این بسته شامل بهترین پنل‌های خورشیدی خطی، سیستم ذخیره ESS و پمپ گرمایشی می‌شد.

Intersolar-2019_02اوایل امسال بود که ال‌جی ماژول‌های جدید سری وی ۵ (V5) را برای NeON 2 و NeON 2 Black به عنوان جانشین سری A5 معرفی کرد تا عملکرد وزنی ماژول‌ها را بهبود ببخشد. سری جدید وی ۵ از پنل باکیفیت NeON R برای اولین بار در نمایشگاه اینترسولار اروپا ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. ماژول NeON R درست شبیه نئون ۲ بهترین عملکرد خطی را با درصد ۹۰.۸ حتی بعد از ۲۵ سال تضمین می‌کند. افزون بر این، ال‌جی با موفقیت توانسته خروجی پنل‌های خورشیدی را با ماژول‌های دو وجهی وی ۵ که قدرت ۴۰۰ وات در ساعت دارند بهتر کند.

Intersolar-2019_03

ال‌جی در کنار پنل‌های خورشیدی خود سیستم‌های جدید ذخیره انرژی Home 8 و Home 10 را همراه با سیستم کنونی Home 5 در نمایشگاه به نمایش گذاشت. این سیستم‌های ذخیره DC-coupled می‌توانند برق را به شیوه مؤثرتری نسبت به مدل‌های AC-type ذخیره کنند و راندمان را افزایش دهند. سیستم‌های ذخیره انرژی خورشیدی ال‌جی به 3 MPP trackers مجهز هستند که جریان متغیر سه‌فاز را ایجاد می‌کند تا هیچ بار نامتعادلی وجود نداشته باشد. یک سوییچ اختیاری نیز در نظر گرفته شده که با نصب آن می‌توان مطمئن شد سیستم ذخیره منبع، نیرو را حتی در شرایط قطعی یا نوسانات انرژی حفظ می‌کند. انرژی خورشیدی را می‌توان در باتری‌های ۷، 9.8، ۱۴، 16.8 یا 19.6 کیلووات در ساعت که همگی ضمانت ۱۰ ساله دارند ذخیره کرد.

Intersolar-2019_04

سومین محصول جدیدی که معرفی شد بسته انرژی خانگی ال‌جی (LG Home Energy Package) بود. این تولید جدید در زمینه انرژی خورشیدی ال‌جی ترکیبی از سیستم‌های ذخیره LG ESS با پمپ گرمایشی هوا به آب Therma V ال‌جی است که امکان ایجاد سیستمی برای تولید برق و گرما از یک منبع جداگانه را میسر می‌کند.

Intersolar-2019_05

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید