۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

وب‌سایت سخت‌افزار: کالبدشکافی پرچمدار جدید ال‌جی – G8 ThinQ

وب سایت سخت‌افزار:‌ هفته گذشته ویدئوی تست مقاومت گوشی ال‌جی G8 ThinQ را با شما به اشتراک گذاشتیم که در آن زک نلسون در کانال یوتیوبش یعنی JerryRigEverything به سراغ این گوشی رفت و با انجام شکنجه‌های همیشگی خود میزان مقاومت آن را مورد بررسی قرار داد. حالا او دوباره به سراغ این گوشی رفته و این بار سعی دارد تا با کالبدشکافی آن به ساختار گوشی و چگونگی قرار گرفتن اجزای آن پی ببرد.

ال‌جی در ماه اپریل از پرچمدار جدید سری G رونمایی کرد. این گوشی دارای قابلیت‌های منحصر به‌فرد جالبی است که احتمالاً آنها را برای اولین بار در یک تلفن همراه دیده‌ایم. جی8 تین‌کیو مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی P-OLED، چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3500 میلی آمپرساعتی می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است که با یک سنسور ToF سه‌بعدی همراه شده است. اما LG G8 ThinQ در دو نسخه متفاوت دوربین اصلی (دوگانه 12+16 مگاپیکسلی و سه گانه 12+16+12 مگاپیکسلی) به بازار عرضه خواهد شد.

jerry-e1557530153374

کالبدشکافی گوشی G8 ThinQ ال‌جی

روند کالبدشکافی گوشی جی8 تین‌کیو مانند اکثر گوشی‌های امروزی بازار، با حرارت دادن به قاب پشتی دستگاه و جداسازی از همان ناحیه آغاز می‌شود. اما نکته‌ای که پیش از خاموش شدن دستگاه جلب توجه می‌کند، هشداری است که مبنی بر عدم جداسازی باتری دستگاه بر روی صفحه ظاهر می‌شود. دلیل این موضوع را پس از باز شدن گوشی می‌توان متوجه شد.

lg-g8-thinq-teardown-see-if-the-battery-can-last

ال‌جی برای قراردادن باتری در گوشی از چسب‌های دائمی استفاده کرده است که که برای ضدآب بودن گوشی در دور آن استفاده می‌شود. این موضوع جداسازی باتری را بسیار بسیار سخت و حتی خطرناک کرده است. شرکت‌های دیگر معمولاً از چسب‌های ضیف‌تری در برای باتری استفاده می‌کنند تا تعمیر و جداسازی آن بی‎خطر و آسان باشد.

LG-G8-ThinQ-Durability-Test-1-696x384

از نکات جالب دیگر این کالبدشکافی، ساختار متفاوت بلندگوی زیرنمایشگر این گوشی بود که ال‌جی پیش‌تر در تلویزیون‌‌های خود از آن استفاده کرده بود و حالا موفق شده است این فناوری را به گوشی‌های خود نیز بیاورد. اما برای اینکه به‌طور کامل در جریان جزئیات کالبدشکافی گوشی G8 ThinQ ال‌جی قرار بگیرید، از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی آن را در وب سایت سخت‌افزار تماشا بفرمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید