۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

وقتی بهترین نوآوری نمایشگاه CES 2019 در دست شماست… 

ال‌جی بهترین نوآوری نمایشگاه CES 2019 را در دی ماه گذشته در حضور اصحاب رسانه منتخب و کارشناسان خبره جهان صنعت در لاس‌وگاس امریکا معرفی کرد.

تلفن هوشمند V40 ThinQ علاوه بر جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی در زمینه لوازم خانگی، محصولات سرگرمی خانگی و آی.تی پرده‌برداری شد و با امکانات برجسته‌اش دلربایی کرد.

انجمن فناوری مشتری (CTA) ال‌جی الکترونیکس را به دلیل داشتن نوآوری‌های چشمگیر و پیشرفته در زمینه فناوری و طراحی شایسته دریافت جوایز ابتکار CES 2019 دانست که در میان این جوایز عنوان “بهترین نوآوری” نیز چشمک می‌زند. تلفن‌های هوشمند پرچمدار، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون OLED، ساندبار و لوازم خانگی ال‌جی نیز چندین افتخار را از آن خود کرده‌‌اند.

ال‌جی بالاترین جایزه افتخارآمیز CTA، یعنی جایزه عنوان بهترین نوآوری CES، را برای تلفن هوشمند V40 ThinQ و ساندبار جدید و مبتکرانه ال‌جی کسب کرد. هر دوی این محصولات برنده در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند.

44211210_353222018574796_6234133134666894095_n

جدیدترین عضو خانواده V ال‌جی با ۵ دوربین شگفت‌انگیز استاندارد عکاسی با تلفن هوشمند را به طور کل تغییر می‌دهد. این محصول جدید با مدل ال‌جی V40 ThinQ یک تلفن هوشند چندرسانه‌ای قدرتمند است که برای نسل امروز کاربران طراحی شده؛ کاربرانی که ترجیح می‌دهند برای شرح داستان‌های خود از جلوه‌های بصری، تصویر و فیلم در شبکه‌های اجتماعی بهره‌ ببرند.

در ال‌جی V40، همان فلسفه طراحی خانواده V ال‌جی حفظ شده؛ منتها این بار، از نمایشگر ۶٫۴ اینچ FullVision OLED با حاشیه بسیار باریک‌تر از قبل استفاده شده است. این تلفن هوشمند با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایت و همین طور ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیرو می‌گیرد. به همین علت، برای آن دسته از مشتریانی که قدرت برایشان اهمیت دارد یک محصول کامل و بی‌عیب و نقص است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید