۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

آشنایی با فناوری‌های سرماساز پیشرفته در یخچال‌های جدید ال‌جی

یخچال‌های جدید ال‌جی از موتور خطی اینورتر پیشرفته استفاده می‌کنند و به همین دلیل، قابلیت اعتماد و دوام آن را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

آزمایشات سخت‌گیرانه در مورد یخچال‌های ال‌جی که مجهز به موتور اینورتر خطی و فناوری Centum System هستند نشان داد میزان استهلاک در استفاده روزانه از یخچال به مراتب کمتر از سایر محصولات است و علاوه بر اینها ۲۵ درصد صدای کمتری تولید می‌کند. همین تحقیقات در مورد طول عمر این محصول نشان داد طول عمر متوسط فناوری اصلی این یخچال ۲۰ سال خواهد بود که خیلی بالاتر از حدی است که محصولی بتواند با آن رقابت کند.

قابلیت Linear Cooling در یخچال پایین‌فریزر ال‌جی نوسانات دما را در ±۰٫۵˚C حفظ می‌کند و قابلیت‌های Fresh Balancer و Fresh Converter به مشتریان امکان می‌دهد به سادگی رطوبت و دمای یخچال را کنترل کرده تا شرایط ایده‌آل برای حفظ هر نوع ماده غذایی ایجاد شود.

LG Centum Refrigerator Family

قابلیت دیگر در یخچال‌های پایین‌فریزر ال‌جی +DoorCooling نام دارد که جریان هوای سرد را در بالای دستگاه به جریان می‌اندازد. در نتیجه، در سرتا سر یخچال، حتی در قسمت‌هایی مثل سبد درب جلو که به سختی می‌توان به آنها دسترسی داشت، دمای یکنواختی وجود خواهد داشت.

یخچال پایین فریزر Centum System ال‌جی با طراحی باشکوه و بسیار شیکی که مطابق با فناوری پیشرفته داخل یخچال است، بدنه مشکی مات و استیل ضدزنگ خیره‌کننده‌ای دارد. نمایشگر یکپارچه فلزی لمسی در جلوی یخچال و طراحی تمام‌فلزی داخل یخچال مکمل طراحی شگفت‌انگیز و بسیار جذاب در این محصول هستند.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید