۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

ال‌جی V40 ThinQ با ۵ دوربینش از شما یک عکاس حرفه‌ای و خلاق می‌سازد

شیفتگان عکاسی با کمک ۳ لنز تعبیه‌شده در دوربین پشت ال‌جی V40 ThinQ می‌توانند نماهای مختلف را بدون تغییر مکان خود نسبت به سوژه کادربندی کنند.

دوربین تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی V40 ThinQ از ۳ لنز در بخش دوربین پشت بهره می‌برد: یک لنز ۱۶ مگاپیکسل فوق عریض یا سوپرواید، یک لنز ۱۲ مگاپیکسل استاندارد و یک لنز ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو.

لنز فوق عریض با زویه ۱۰۷ درجه به راحتی قادر است سوژه را با پس‌زمینه بیشتری ثبت کند و لنز تله‌فوتو بزرگنمایی اپتیکال را دو برابر خواهد کرد (که ۳٫۲ برابر زوم در لنز عریض یا واید است) تا نماهای واضحی از فاصله دور بدون افت کیفیت داشته باشید. حالت ثبت سه‌گانه تصویر نیز با دوختن تصاویر هر کدام از لنزها به یکدیگر می‌تواند یک ویدیوی کوتاه برای اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی بسازد.

اندازه پیکسل در حسگر دوربین پشت ۴۰ درصد بهتر از V30 شده و با افزایش بیش از ۱۸ درصدیِ ابعاد حسگر تصویر نسبت به V30، از یک نانومتر به ۱٫۴ نانومتر ارتقا پیدا کرده است.

دریچه دیافراگم F1.5 در دوربین اصلی علاوه بر ارائه واضح‌ترین و روشن‌ترین تصویر نسبت به تمامی دوربین‌های تلفن هوشمند ال‌جی تا کنون می‌تواند عمق میدان بیشتری به تصویر بدهد، کند بودن شاتر را به نصف کاهش داده  و در مقایسه با ال‌جی V30 حالت burst mode  (ثبت تصاویر پشت سر هم) سریع‌تری داشته باشد.

همچنین، فوکوس خودکار و دوگانه Dual PDAF یا Phase Detection Auto Focus باعث افزایش ۵۰ درصدی سرعت فوکوس خودکار که حدود دو برابر سریع‌تر از میانگین صنعت تلفن هوشمند است می‌شود.

قابلیت HDR پیشرفته تنظیمات مناسب نور را شناخته و تحلیل می‌کند تا تصاویر کاملاً روشن‌تری را ثبت نماید؛ تصاویری که اگر در آن پس‌زمینه بیش از اندازه یا کمتر از اندازه مورد نیاز نوردهی شوند حذف خواهند شد.

در ال‌جی V40 ThinQ سوژه‌ها همیشه در فوکوس کامل هستند زیرا دوربین تا قبل از فشار داده شدن کلید شاتر مدام وضوح تصویر را بررسی می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید