۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

باتری نسل جدید خودروهای برقی ولوو را LG Chem می‌سازد

شرکت LG Chem به تازگی اعلام کرد که باتری نسل جدید از مدل‌های ولوو (Volvo) و پولستار (Polestar) را می‌سازد.

این برند یک برند لوکس تولید خودروی الکتریکی از گروه خودروسازی ولوو (Volvo Group) است که محصولات آن بر پایه پلت‌فرم ماژولار طراحی می‌شود.

 به گفته ولوو، این قرارداد چندین هزارمیلیارد وون کره ارزش دارد و قرار است بیش از ۵ سال به طول بیانجامد.

پلت‌فرم ماژولار یک اسکلت خودرو است که می‌تواند در بسیاری از مدل‌ها اجرایی شود. با اجرای این طرح، در هزینه و مدت زمان تولید محصولات برای خودروسازان صرفه‌جویی می‌شود. بنابراین، کارخانجات سازنده می‌توانند از این فناوری به عنوان یک استراتژی اصلی استفاده کنند.

Volvo XC40 T5 PHEV 1 900 540

شرکت LG Chem با امضای قرارداد برای تأمین باتری خودروهای برقی گروه خودروسازی ولوو به شرکتی مبدل می‌شود که باتری ۱۳ شرکت برتر در میان ۲۰ برند برتر خودروساز دنیا را تأمین می‌کند. شرکت LG Chem برای مرسدس بنز، ولکس‌واگن، فورد، جنرال موتور، رنو، هیوندایی و چند برند دیگر باتری می‌سازد.

در حال حاضر، مجموع سفارش باتری خودروی برقی LG Chem حدود ۱۱۰ هزارمیلیارد وون است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که فروش باتری خودروهای برقی LG Chem به ۵ هزارمیلیارد وون در سال جاری و ۱۰ هزارمیلیارد وون در سال آینده می‌رسد.

1

به تازگی، سازندگان جهانی خودرو برنامه‌هایی را برای تولید انبوه نسل سوم از خودروهای برقی مد نظر گرفته‌اند که طبق آن، هر خودرو می‌تواند بیش از ۵۰۰ کیلومتر با یک باز شارژ حرکت کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید