۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

با آکوامن، غرقٍِ دریا شوید!

نقش‌آفرینی جیسون موموآ در فیلم هیجان‌انگیز آکوآمن را فقط در تلویزیون‌های OLED ال‌جی ببینید و با صدا و تصویر  غوطه‌ورکننده آن در عمق دریای مواج آبی غرق شوید.

ژوزف جیسون ناماکها موموآ که بیشتر با نام «جیسون موموآ» شناخته می‌شود، هنرپیشه، مدل، نویسنده و تهیه‌کننده امریکایی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت هنری بوده‌ است. او در فیلم آکوآمن به کارگردانی آرتور کری در نقش اصلی به همین نام در سال ۲۰۱۸ به ایفای نقش پرداخت.

تلویزیون‌های OLED E8 ال‌جی در بازار ایران به لطف برخورداری از فناوری پیشرفته ۴K Cinema HDR، تصاویر مدنظر فیلم‌ساز را روی صفحه این تلویزیون به نمایش می‌گذارند. فناوری ۴K Cinema HDR ال‌جی با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های HDR، همان تصاویر مدنظر فیلم‌سازان را نمایش می‌دهد.

هنگام تماشای فیلم سینمای آکوآمن، با Dolby Vision و HDR پیشرفته Technicolor و نیز HDR10 Pro و HLG Pro از تجربه سینمایی واقعی در خانه لذت ببرید.

01_E8_A_Design_desktop

فیلم آکوآمن را با صدای Dolby Atmos در تلویزیون‌ OLED E8 ال‌جی تماشا کنید تا صدای سینمایی را در خانه بشنوید. تلویزیون‌های جدید OLED ال‌جی به فناوری دالبی اتمس مجهز شده‌اند.

تلویزیون LG OLED TV E8 با بلندگوهای ۶۰ وات رو به جلو، تجربه صدایی باکیفیت و بی‌نظیر امواج دریا در آکوامن را برای شما به ارمغان می‌آورد. صدای پویای سه‌بعدی Dolby Atmos از شش بلندگو پخش می‌شود. با این تلویزیون‌های OLED به دنیای صدای کاملا متفاوتی قدم بگذارید.

نمایش بهترین کنتراست با مشکی مطلق در تلویزیون LG OLED TV E8 ممکن می‌شود، در نتیجه امکانات بسیار زیادی فراهم می‌شود. این سطح از کنتراست خیره‌کننده باعث افزایش عمق تمام رنگ‌ها، نمایش جزئیات و ویژگی‌های تصاویر شده و تجربه سینمایی را برای شما فراهم می‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید