۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

با ال‌جی G8 ThinQ، بیشترین‌ها را در کمترین‌ها بیابید!

وقتی کمتر، بیشتر و غنی‌تر است…

یک مهندس آلمانی به نام «لودویگ میس» با شعار “Less is more” از حزب نازی دفاع کرد و به گرایش قدرتمندی در صنعت طراحی مبدل شد.

در واقع، ال‌جی با تلفن هوشمند ال‌جی G8 ThinQ امکانات جدید و جالبی مانند Hand ID را ارائه کرد. اما این تنها جنبه‌هایی از این محصول نبودند که مردم را شیفته خود کرده بود. مشتریان و گروه هدف می‌گویند چیزی که بیشتر از همه در ال‌جی G8 ThinQ چشم‌نواز است طراحی ساده آن است. هیچ برآمدگی دوربین یا بلندگویی وجود ندارد و هیچ چیزی در طراحی شیک و زیبایی مینمالیست برای ایجاد بدنه کامل و یکدست بر اساس طراحی less is more  تداخل ایجاد نمی‌کند.

G8-Design-Story-05

شیشه خمیده چهارطرفه برای در دست گرفتن نرم و راحت

وقتی از مشتریان در مورد راحتی استفاده از یک تلفن هوشمند سؤال می‌شود، معمولا بر روی ابعاد، وزن، پهنا و راحتی استفاده در زمان گرفتن گوشی با یک دست اشاره می‌کنند. ال‌جی G8 ThinQ طوری طراحی شده است که می‌تواند باب سلیقه همه مردم باشد.

ال‌جی G8 ThinQ یک تلفن هوشمند جمع و جور با نمایشگر ۶.۱ اینچ OLED است که ۱۵۱.۹ میلی‌متر طول، ۷۱.۸ میلی‌متر پهنا و ۸.۴ میلی‌«تر ضخامت دارد اما نسبت به مدل‌های قبلی خود حس کوچک‌تر بودن در دست را القا می‌کند. بدنه شیشه‌ای چهارطرفه انحنای ملایم‌تری را پدید آورده و به سختی می‌توان در جایی که شیشه تمام و فلز شروع می‌شود تمایز ایجاد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید