۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

با یک مانیتور 5K با نمایشگر ۲۷ اینچ، چه کارهایی انجام می‌دهید؟

یه مانیتور بزرگ، مثل مانیتور جدید ال‌جی که نمایشگر ۲۷ اینچ UltraFine ال‌جی مجهز به فناوری ۵K داره، فضایی بزرگ و جادار برای کار خلاقانه در اداره و منزل فراهم می‌کنه.

این مانیتور می‌تونه مکملی عالی برای کاربران مک‌بوک و مک‌بوک پرو باشه؛ اونیی که دوست دارن وضوح بسیار بالا و فوق‌العاده‌ای را همیشه تجربه کنن.

مانیتور ۲۷ اینچ UltraFine 5K با فناوری Thunderbolt 3 یک مانیتور شگفت‌انگیز و باشکوه برای مک‌بوک پروی جدید است که با Thunderbolt 3 و سیستم‌عامل macOS 10.12 و بالاتر طراحی و بهینه شده و برای افراد خلاقی نظیر حرفه‌ای‌های عکاسی و فیلم‌برداری جذابیت دارد. با وضوح خیره‌کننده ۲۸۸۰×۵۱۲۰ پیکسل با کیفیت ۲۱۸ پیکسل در اینچ، قابلیت بازتولید رنگ نمایشگر به مانیتور امکان می‌دهد تا ۹۹ درصد از فضای رنگ P3 را پوشش دهد. علاوه بر این، نمایشگر پیشرفته IPS در این مانیتور تغییر رنگ و افت کیفیت رنگ را از زوایای دید مختلف به حداقل می‌رساند و به کاربران اطمینان می‌دهد که محتوای اصلی را همان طور که باید دیده شود ببینند.

lg-ultrafine-5k-4k-monitors

دریافت و انتقال ویدئوی ۵K، صدا و اطلاعات از مک‌بوک پروی جدید و شارژ همزمان از طریق کابل تاندربولت ۳ از دیگر امکانات بارز نمایشگر UltraFine 5K  ال‌جی به عنوان اولین نمایشگر ۵K دنیاست. این نمایشگر پورت USB Type-C در پایین دارد که امکان اتصال و انرژی گرفتن با لوازم جانبی سازگار را میسر می‌کند. همگامی یکپارچه با macOS روشنایی و کنترل صدا را به گونۀ تعبیه شده در خود نمایشگر ارائه می‌دهد؛ بدون اینکه به کلیدهای فیزیکی روی نمایشگر نیاز باشد.

دوربین جلو و میکروفون با FaceTime کار می‌کند و کیفیت صدای فوق‌العاده بلندگوها با قابلیت Rich Bass ال‌جی بسیار قدرتمندتر می‌شود. مجموع این امکانات از این نمایشگر محصولی منحصربه‌فرد برای تجربه چندرسانه‌ای می‌سازد. علاوه بر اینها، ارتفاع و شیب این نمایشگر قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند هر طور که راحت است آن را تنظیم کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید