۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

به دکوراسیون خانه رویایی خود حتما یک تلویزیون LG SIGNATURE OLED W اضافه کنید

هنر را می‌توان هر گوشه و کناری پیدا کرد؛ چه در دنیای سیاه و سفید و چه در دنیایی مملو از رنگ‌های متنوع.

تلویزیون هم می‌تواند بخشی از یک اثر هنری باشد. کافیست با دکوراسیون مونوکروم یا سیاه و سفید خانه خود را بیارایید. اگر تلویزیون شما LG SIGNATURE OLED W باشد بدون شک کانون توجه اتاق نشیمن شما خواهد بود.

بسیار از لوازم خانگی با هدف خاصی تولید می­شوند. بعضی برای کسانی که به دنبال محصولی لاکچری هستند و بعضی برای کسانی که به دنبال طراحی و کاربردی بودن محصول هستند.

در این میان، ال‌جی با برند LG SIGNATURE توانسته تمام این موارد را به اوج خود رسانده و در عین حال به ذات و کاربردی بودن محصول وفادار بماند. مسئله ­ای که در نهایت باعث می­شود سخت­گیرترین مشتریان بازار نیز بتوانند آن چیزی که می­خواهند را در بازار پیدا کنند.

خانواده محصولات LG SIGNATURE که نوآورانه و در عین حال پیچیده‌ ساخته شده‌اند، شامل چندین محصول فوق پیشرفته می‌شوند. یکی از این محصولات تلویزیون بسیار باریک OLED است که می‌تواند با فناوری هوش مصنوعی خود تجربه بصری و صوتی کاربر را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED W8 را با چشم خود ببینید تا باور کنید

سرگرم کردن مهمان‌ها بخشی از هر نوع فرهنگی است و باوجود تلویزیون فوق باریک LG SIGNATURE OLED W8 و تجربه یک زندگی هنرمندانه، هیچ‌وقت این مسئله تا این حد جذاب نبوده است. این تلویزیون به خوبی نشان می‌دهد که سادگی اوج پیچیدگی است. طراحی مینیمالیستی و بسیار ساده مدل W8 در راستای فلسفه less is more ال‌جی است و در این طراحی فقط روی صفحه‌نمایش تمرکز شده است. به علاوه طراحی زیبا، جذاب و بسیار باریک این تلویزیون باعث می‌شود مخاطب حس کند که تلویزیون مانند یک اثر هنری در هوا شناور بوده و او را بیشتر در تصویر غرق کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید