۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

تازه‌ترین غذاها را در یخچال اینستاویوی ال‌جی پیدا کنید

یخچال اینستاویوی ال‌جی با در هوشمند لذت بردن از تازه‌ترین غذاها و کمترین میزان اتلاف هوای سرد رو به شما هدیه می‌ده.

شرکت ال‌جی یخچال پیشروی اینستاویو را به مشتریانی که به استفاده راحت، کیفیت و زیبایی لوازم خانگی خود اهمیت می دهند معرفی کرده است.

این یخچال به واسطه در شیشه ای نوآورانه خود در دنیا مشهور شده و همین خصوصیت انقلابی اش علاوه بر کاهش اتلاف هوای سرد، با طراحی مدرن خود باعث می شود تا زیبایی ویژه ای به هر آشپزخانه ای بدهد.

در یخچال‌های InstaView Door-in-Door، قابلیت ویژه و نوآورانه ایی دارد. این در هوشمند با دوبار ضربه زدن (Knock on) شفاف شده و از طریق آن می‌توانید داخل یخچال InstaView Door-in-Door را بدون باز کردن در مشاهده نمایید. پس فقط دوبار ضربه بزنید تا داخل را ببینید!

Global_P-Veyron6-InstaView__Inverter-Linear-Compressor_DD-e1503987116138

بسیاری از مواد غذایی خریداری شده توسط افراد یا به دلیل خراب شدن باعث بیماری و مسمومیت شده و یا قبل از این که بفهمیم، به سطل زباله منتهی می‌شوند. به همین دلیل ذخیره و نگهداری درست مواد غذایی تبدیل به یکی از اولویت‌های آشپزخانه شما می‌شود؛ امری که شرکت ال‌جی به خوبی توانسته از عهده آن بربیاید. شاید به نظر کاری غیرممکن بیاید ولی ال‌جی با یخچال ساید‌بای‌ساید که اینستاویو InstaView Door-in-Door به شما امکان می‌دهد با زدن دو ضربه روی درب آن داخل یخچال را کامل ببینید.

این یخچال یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف روی در خود دارد که به صورت هوشمند با زدن دو ضربه کاملا شفاف شده و شما می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد داخل یخچال داخل آن را ببینید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید