۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

تصویر روی شیشه؛ تجسمی از گنجاندن تصویر در طراحی تلویزیون OLED ال‌جی

تصویر روی شیشه با توجه به فناوری انقلابی حذف نور پس زمینه در OLED امکان‌پذیر شده است. پیوند یک پنل فوق باریک OLED با لایه‌ای از شیشه شفاف.

پیکسل‌ها به طور مستقبل از یکدیگر همانند یک موجود زنده روشن و خاموش می‌شوند و مشکی مطلق و رنگ‌های زنده تولید می‌کنند.  از آنجا که دیگر نیاز به نور پس زمینه نیست، طراحی تلویزیون LG SIGNATURE OLED ساختاری فوق‌العاده مینیمال را دارا است.

قابلیت خود نوردهی مجزای پیکسل‌های این تلویزیون، معماری را به سر حد کمال رسانده است و تا به حال در هیچ تلویزیونی مشاهده نشده است. حاصل کار؟ یک پنل فوق باریک با طراحی فوق العاده.

 چرا اشیا بر روی صفحه نمایش دقیقا شبیه آن چیزی که با چشم غیر مسلح دیده می‌شوند نیستند؟

پیش از این ستاره‌ها در تلویزیون‌های LCD قابل رویت نبوده‌اند، اما با توجه به پشتیبانی کامل OLED HDR از دو فناوری  Dolby Vision و Ultra HD Premium ستاره‌ها به صورت واضح قابل مشاهده هستند.

OLED HDR ال‌جی با پشتیبانی از Dolby Vision، نمایش تصاویر واضح‌تر و روشن‌تر با کنتراست بالاتر و رنگ‌های بهبود یافته را تضمین می‌کند. با موج جدیدی از ویدئوهایی که درساخت آن‌ها از فناوری Dolby Vision استفاده شده، می‌توانید مطمئن باشید که سرگرمی شما به بهترین شکل ممکن به نمایش در خواهد آمد.

تمام تلویزیون‌های ۴K همانند یکدیگر نمی‌باشند. گواهینامه ULTRA HD PREMIUM، نمایش تصویر و صدا از تلویزیون را با بالاترین استاندارد ممکن تضمین می‌کند. تلویزیون OLED مکمل این فناوری می‌باشد که با ارائه پالت رنگی کاملی، امکان نمایش ULTRA HD PREMIUM را بر روی تلویزیون مهیا می‌سازد.

7fb2cd2e-2185-48a8-83e7-de1dbfb32e57

OLED BLACK عظمت و شکوه جهان هستی را به نمایش در می‌آورد

“تلویزیون OLED ال‌جی با توانایی تولید و پخش مشکی مطلق و عمیق، کانال به ‌تازگی تاسیس ‌شده NASA TV UHD را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد، و بدین ترتیب مصرف‌کنندگان بیش از پیش تجربه واقعی بودن در فضا را لمس می‌کنند.”

– Harmonic، شریک رسمی NASA در پخش کانال NASA TV UHD –

دسته بندی جدیدی از تلویزیون فوق‌العاده زیبا هم در زمان روشن بودن و هم در زمان خاموشی تلویزیون. ساخت استادانه، این تلویزیون را به یک اثر هنری شگفت‌انگیز مبدل کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید