۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

عرضه جهانی تلفن هوشمند 5G ال‌جی از ۱۰ روز دیگر شروع می‌شود

ال‌جی الکترونیکس قرار است اولین تلفن هوشمند 5G خود را با مدل V50 ThinQ و مجهز به دو نمایشگر از دهمین روز ماه مه میلادی آغاز کند.

با تأخیر در عرضه تلفن‌های هوشمند تاشوی ساخت سامسونگ و هوآوی، این بهترینی فرصت برای فروش تلفن هوشمند 5G ال‌جی به شمار می‌رود که مجهز به دو نمایشگر و تبدیل شدن به حالت لپ‌تاپ است.

به گفته ال‌جی الکترونیکس، ال‌جی V50 ThinQ از ۲۶ آوریل توسط سه اپراتور وطنی به فروش می‌رسد. این محصول سه ماه بعد از معرفی شدن در کنگره جهانی موبایل در اسپانیا در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

البته،‌ هنوز اپراتورها نگرانی‌های در زمینه فراگیر نشدن شبکه 5G به صورت گسترده در کره جنوبی داشته‌اند زیرا در گام‌های اولیه عرضه سراسری این شبکه هستند و ممکن است مشتریان نتوانند حداکثر بهره را از خدمات ‌شبکه نسل پنجم ببرند اما با توجه به اشتیاق مردم به داشتن تلفن هوشمندی که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، ال‌جی تصمیم گرفت درنگ نکرده و آنها را بیش از این منتظر نگذارد تا بتواند رویای دست‌یابی به شبکه پرسرعت را برای مشتریانش با حقیقت پیوند دهد.

ال‌جی الکترونیکس بر این باور است که V50 ThinQ قابل رقابت با تلفن‌های تاشوی رقبا است؛ با این که خودش در اصل جزو تلفن‌های تاشو محسوب نمی‌شود. به همین دلیل می‌تواند مشتاقان بازی با موبایل را به سوی خود جذب کند. کاربران می‌توانند در یک نمایشگر روند پیشرفت بازی را دنبال کنند و از نمایشگر دیگر به عنوان کنترل بازی بهره ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید