۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

لپ‌تاپ فوق سبک و تبدیل‌شونده Gram 2 in 1 ال‌جی تخیل شما را با خلاقیت پیوند می‌دهد

اگر نیاز به یک دستگاه الکترونیک همراه برای انجام کارهای اداری یا امور تحصیلی خود دارید، یا حتی اگر به دنبال یک گجت قدرتمند برای بازی می‌گردید، لپ‌تاپ ال‌جی Gram 2 in 1 همانی است که می‌خواهید.

این کامپیوتر قابل حمل و نوآورانه به راحتی از لپ‌تاپ به تبلت تبدیل می­ شود. ال­‌جی Gram دو در یک، با انعطاف‌پذیری بینظیر، مطمئنا بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال دستگاه قدرتمندی برای کارهای مختلف در هرجایی هستند.

لپ‌تاپ تبدیل‌شونده  Gram 2 in 1 با صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچ خود دارای شکل متمایزی است و وزن فوق العاده سبکی دارد. لپ‌تاپ جدید ال‌جی با یک قلم Wacom AES 2.0 با سطح فشار ۴۰۹۶ و قابلیت تشخیص کج شدن قلم عرضه شده که امکان طراحی طبیعی و دقیق را فراهم می‌کند.

LG-gram-03

این لپ‌تاپ  از یک لولا ۳۶۰ درجه ای برای به حداکثر رساندن امکانات و نوآوری بهره می‌گیرد. ساختار انحصاری این لولا، کاربران را قادر می سازد حالت مورد نظر خود را برای فعالیت های مورد علاقه خود مانند مرور وب، تماشای فیلم و ایجاد و مشاهده محتوا انتخاب کنند.

LG-gram-04

این نوآوری به این معنا نیست که این مدل ظریف و شکننده است. برعکس، این دستگاه نیز دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G ایالات متحده برای مقاومت در برابر عوامل مختلف است. لپ‌تاپ جدید ال­‌جی دارای ویژگی Corning® Gorilla® Glass 5 است. بنابراین صفحه نمایش زیبای آن نه تنها به خوبی در برابر شوک‌­ها و خراش‌­ها محافظت می­‌شود، بلکه قابلیت‌های لمسی بسیار بهتری دارد. علاوه بر این، تبدیل ۲ در ۱ با استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش برتر IPS ال­‌جی، کیفیت تصویر بی­‌نظیری را از هر زاویه­‌ای فراهم می­‌کند. همچنین باتری با ظرفیت ۷۲ وات می‌تواند تا ۲۱ ساعت انرژی این دستگاه را تامین کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید