۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

مقایسه دوربین و باتری ال‌جی G6 و ال‌جی G7 ThinQ

ال‌جی  G6در مقایسه با تلفن‌ هوشمند ال‌جی G7 ThinQ طراحی یکسان، صفحه نمایشی تقریبا مشابه، تعداد دوربین برابر و باتری کوچکتری دارد اما بر روی کاغذ G7 ThinQ دارای پردازنده قوی‌تر و اسپیکر بهتری است. همچنین به نظر می‌رسد که مشخصات دوربین ارتقا یافته است.

مقایسه دوربین و باتری LG G7 ThinQ و  LG G6

تفاوت دیگر این دو دستگاه دوربین پشتی دوگانه این دستگاه است. دوربین پشتی LG G7 ThinQ متشکل‌ از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با f/1.9 و لنز واید و یک سنسور ۱۶مگاپیکسلی با f/1.6 و لنز استاندارد است. این دوربین از هوش مصنوعی برای تشخیص سوژه استفاده می‌کند و می تواند از این طریق تنظیمات دوربین را برای صحنه بهینه سازی کند. همچنین این دوربین یک حالت بسیار روشن نیز دارد که با کم کردن رزولوشن تصویر به یک‌چهارم به شما امکان می‌دهد تا عکس‌هایی ۴برابر روشن تر را ثبت کنید. این دستگاه به دوربین جلوی ۸مگاپیکسلی نیز مجهز است.

LG G6 نیز به دوربین دوگاه مجهز بود ولی ترکیب دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی (f/2.4 و f/1.8)، همچنین این دستگاه فاقد ویژگی‌های هوش مصنوعی و حالت بسیار روشن G7 ThinQ است و دارای دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است.

در بخش باتری هم، ال‌جی G7 ThinQ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده در حالی که، G6 از باتری بزرگ‌تر ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به همراه صفحه نمایش کوچک‌تر G6 به معنی است که عملکرد باتری این دستگاه در سطح بالاتری از G7 ThinQ قرار می‌گیرد. البته به محض عرضه این دستگاه و انجام بررسی های لازم، بیشتر در این مورد اطلاع خواهیم داد.

منبع: وب سایت شهر سخت‌افزار

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید