۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

مهم‌ترین دلیل برای خرید ال‌جی V30: نمایشگر سینمایی بزرگ و باکیفیت OLED FullVision

نمایشگر +QHD با ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل در ال‌جی V30 از نوع OLED FullVision است و سرعت پاسخگویی سریع‌تری دارد. بنابراین، در زمان مشاهده فیلم‌های اکشن یا بازی‌هایی که حرکات سریع دارد سایه افتادن تصاویر به حداقل رسیده است.

ال‌جی V30 از این سرعت پاسخگویی سریع و گرافیک استثنایی که با پردازنده موبایلی کوالکوم اسنپدراگون ۸۳۵ تقویت می‌شود بهره می‌برد تا از Daydream پشتیبانی کند؛ Daydream پلت‌فرم گوگل برای استفاده از واقعیت مجازی با کیفیت بالا در تلفن همراه است. کاربران با Daydream می‌توانند دنیایی جدید را کشف کنند، از سینمای واقعیت مجازی شخصی خود لذت ببرند، بازی‌هایی زنده و طبیعی را انجام دهند و خودشان را در مرکز صحنه بازی حس کنند.

LG-V30-and-Daydream-VR-1-1024x512

ال‌جی V30 بر پایه قدرت نمایشگر OLED FullVision در بدنه‌ای جمع‌وجور، باریک و سبک ساخته شده است.

حتی با وجود نمایشگر ۶ اینچ OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ این محصول نسبت به مدل پیشین خود ۸ میلی‌متر کوتاه‌تر و ۳ میلی‌‌متر باریک‌تر است که نتیجه آن گرفتن محکم‌تر و راحت‌تر در دست است. ال‌جی V30 با ضخامت ۷٫۳ میلی‌متر و وزن ۱۵۸ گرم سبک‌ترین تلفن هوشمند در خانواده ۶ اینچ‌هاست. شیشه‌ مقاومی که جلو و پشت گوشی را پوشانده از تمامی جهت‌ها انحنا پیدا کرده است تا ظاهر شیک‌تر و مدرن‌تری داشته باشد.

فناوری OLED تحول بعدی در نمایشگر FULLVISION است که کیفیت، شفافیت و وضوح تصویر باورنکردنی را برای ارائه تجربه دیداری در این تلفن هوشمند به ارمغان می آورد.

02_V30_Oled-fullvision-display-770x470

کیفیت تصویر عالی به لطف وجود فناوری انتشار OLED ایجاد می‌شود که سیاهی کامل و رنگ‌هایی با دقت بسیار بالا را از طریق طیف رنگ وسیع‌تر بازتولید می‌کند. با استفاده از الگوریتم‌های تصویر بهینه که حاصل سال‌ها تحقیق و توسعه ال‌جی بر روی OLED است، جلوه‌های دیداری در نمایشگر OLED تا ۱۴۸ درصد از فضای رنگ sRGB برای تصویر دیجیتال و ۱۰۹ درصد از فضای رنگ DCI-P3  برای سینمای دیجیتال فراهم می‌کند.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید