۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

میوه‌ها و سبزیجات در یخچال‌ فریزرهای ال‌جی با Nature FRESH تر و تازه‌تر می‌مانند

یخچال‌‌ فریزرهای‌های ال‌جی مانند یخچال پایین فریزر TF64 ال‌جی مجهز به سیستم Nature FRESH مخصوص ال‌جی هستند که باعث می‌شود مواد تا لحظه مصرف در بهترین شرایط خود باقی بمانند.

سیستم Nature FRESH مجهز به سه ویژگی انطباق‌پذیر شامل FRESH Balancer، FRESH Converter و خنک کننده Nature FRESH است. ویژگی FRESH Balancer که وظیفه حفظ تعادل رطوبت درون محفظه نگهداری میوه‌ها و سبزیجات و محفظه‌های قابل تنظیم دیگر را بعهده دارد و به مشتری این امکان را می‌دهد که بتواند میزان رطوبت درون محفظه میوه و سبزیجات را حفظ  و کنترل کند.

1600_9

از سویی دیگر، ویژگی FRESH Converter می‌تواند  بوسیله دمای مطلوب، محیطی سفارشی برای نگهداری گوشت، ماهی و سبزیجات ایجاد کند. در آخر به لطف نبود هیچگونه برفکی، خنک کننده Nature FRESH دمای یخچال را کنترل کرده و تضمین می‌کند که هوای سرد یکنواخت درون هر طبقه یخچال جریان داشته باشد.

قابلیت ™+HYGIENE FRESH

فیلتر +Hygiene Fresh ال‌جی از ۵ مرحله بوزدایی آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها و بوهای بد طراحی و تولید شده است. این فیلتراز دولایه فوتوکاتالیست، لامپ فرابنفش و دولایه فیلترهای کربنی بوزدا تشکیل شده‌ است که حذف بوهای اسیدی (سبزیجات فاسد شده)، بوهای قلیایی (بوی ماهی)، قارچ‎‌ها و باکتری‌ها را انجام می‌دهد.

TF640XX_Hygiene_Fresh_2018-10-17_Desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید