۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نئوشف ال‌جی یک افطاری سالم، سریع و خوشمزه برای روزه‌داران آماده می‌کند

مایکروویو جدید NeoChef شرکت ال‌جی با ترکیب کردن کاربری راحت و بهبودیافته در کنار طراحی ظریف و ساده و البته جدیدترین تکنولوژی اینورتر هوشمند شرکت ال‌جی، آشپزی و مایکروویو را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. 

این دستگاه با دارا بودن تکنولوژی منحصربه‌فرد اینورتر هوشمند ال‌جی از پس هر نوع آشپزی برمی‌آید و غذایی نیست که نتوانید با آن درست کنید. استفاده از قدرت کنترل تکنولوژی خطی بین ۳۰۰ تا ۱۲۰۰ وات باعث می‌شود تمام قسمت‌های غذا به‌صورت یکسان پخته‌شده و یخ‌زدایی تا ۹۳ درصد انجام شود. درحالی‌که یخ‌زدایی مدل‌های دیگر تنها تا ۷۶ درصد است.

مایکروویو NeoChef ال‌جی درعین‌حالی که مواد معدنی غذا را حفظ کرده با مصرف کم‌تر روغن تا ۷۲ درصد، باعث می‌شود طعم غذا نیز تغییر نکند. به‌علاوه تکنولوژی اینورتر هوشمند بهره‌وری دستگاه را نیز افزایش داده و با ۱۲۰۰ وات قدرت می‌تواند غذاها را بسیار زودتر از روش‌های معمول آماده کند.

همچنین، می‌توان از مایکروویو NeoChef ال‌جی برای آب‌کردن مواد غذایی مثل شکلات و پنیر استفاده کرده و غذاهای متنوعی را با توجه به تنظیمات خاصش آماده کرد. امکانات پیشرفته مایکروویو ال‌جی حتی باعث می‌شود بتوانید سریع‌تر از ماست سازهای خانگی، ماست سالم درست کنید. قابلیت Healthy Fry  می‌تواند مزه خاص هر غذایی را حفظ کرده و درعین‌حال با استفاده از روغن کمتر و ۷۲ درصد چربی کمتر، غذایی سالم‌تر در اختیار شما بگذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید