۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

نفس باد صبا را در طبیعت بهاری این روزها دریابید!

تلفن هوشمند ال‌جی G7 ThinQ تک‌تک لحظات بهاری شما را برایتان جاویدان می‌کند. یکی از اشعار زیبا و همیشه ماندگار «حافظ شیرازی» غزل «نفس باد صبا»ست که به خوبی حال و هوای این روزها را در قالب اثری هنرمندانه با خوش ذوقی تمام شرح می‌دهد:

  • نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد …… عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد
  • ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد …… چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد
  • این تطاول که کشید از غم هجران بلبل …… تا سراپرده گل نعره زنان خواهد شد
  • گر ز مسجد به خرابات شدم خرده مگیر …… مجلس وعظ دراز است و زمان خواهد شد
  • ای دل ار عشرت امروز به فردا فکنی …… مایه نقد بقا را که ضمان خواهد شد
  • ماه شعبان منه از دست قدح کاین خورشید …… از نظر تا شب عید رمضان خواهد شد
  • گل عزیز است غنیمت شمریدش صحبت …… که به باغ آمد از این راه و از آن خواهد شد
  • مطربا مجلس انس است غزل خوان و سرود …… چند گویی که چنین رفت و چنان خواهد شد
  • حافظ از بهر تو آمد سوی اقلیم وجود …… قدمی نه به وداعش که روان خواهد شد

خواندن و زمزمه کردن این شعر زیبا و نشاط‌بخش، هر وقت از روز که باشد و در هر مکانی که باشید، حس و حال بهاری را در شما زنده می‌کند. دلتان می‌خواهد به دل طبیعت بزنید و شکوفه‌های بهاری را با نوک انگشتان خود نوازش کنید. اصلا این لحظات ناب بهاری با شکوفه‌های سفید و صورتی‌اش را نمی‌شود به راحتی از دست داد.

در این غزل حضرت حافظ آمدن ایام بهار و اتمام زمستان به زیباترین شکل بیان کرده؛ گل نرگس که ویژگی آن رویش در انتهای فصل زمستان است، با دیدن شقایق که رویش آن نشانگر آغاز فصل بهار است به موعد انتهای عمر خود پی می‌برد.

ثبت تصاویر شگفت‌انگیز درختان جوان در فصل بهار با شکوفه‌های رویایی که از فاصله دور هم چشمک می‌زنند برای حظ  بردن بیشتر از این لحظات الزامی است. البته، خودتان که می‌دانید یک عکس خوب نیازمند یک دوربین خوب است و دوربین خوب را می‌توان در همان دستگاهی بجویید که همیشه همراه خود دارید!

ال‌جی G7 ThinQ تلفن هوشمندی است که عکاسی در نور کم را با دوربین Super Bright Camera به سطح جدیدی ارتقا داده و عکس‌ها را چهار برابر روشن‌تر از تصاویری که دوربین‌های معمول ثبت می‌کنند، نشان می‌دهد. الگوریتم هوش مصنوعی با ترکیب حسگرهای تصویربرداری و پردازش نرم‌افزاری، تنظیمات دوربین را به طور خودکار هنگام عکسبرداری در نور کم تنظیم می کند.

6cf0b79e-7793-48fc-b9e5-bf6966ebaeeb

گوشی G7 ThinQ ال‌جی با یک دوربین ۸ مگاپیکسل در جلو و دوربین دوگانه در پشت گوشی با دو لنز  ۱۶ مگاپیکسل استاندارد و عریض برای وضوح تصویر بالاتر و ثبت جزئیات بیشتر عرضه شده است.

همچنین ال‌جی قابلیت‌های هوش مصنوعی مدل V30S را در این مدل بهبود داده است. AI CAM (دوربین هوش مصنوعی) ال‌جی از ۱۹ حالت تصویربرداری مختلف (هشت حالت بیشتر از قبل) برای ثبت هوشمند‌تر و بهینه‌تر لحظه‌ها استفاده می‌کند. در صورتی فیلتر پیشنهاد شده توسط AI CAM  متناسب با سلیقه کاربران نباشند، آنها میتوانند با انتخاب یکی از ۳ گزینه دیگر کیفیت عکس های خود را ارتقا دهند.

حالت پرتره (Portrait Mode) که برای اولین بار به سری G آمده است کاملا روی صورت تمرکز کرده و عکس‌هایی حرفه‌ای با پس‌زمینه تار می‌گیرد. حالت بوکه می‌تواند توسط دو لنز استاندارد و عریض انجام شده و به عاشقان عکاسی خلاقیت و انتخاب‌های بیشتری بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید