۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

نکست تایتان ال‌جی شما را از شر گرما و حساسیت خلاص می‌کند

سیستم‌ تهویه مطبوع ال‌جی Next Titan، با قابلیت خنک کنندگی سریع، قدرت بالای پرتاب باد، سطح صدای فوق‌العاده پایین و حالت خواب عمیق، لحظاتی آرام و دلپذیری برای شما فراهم می‌کند.

مدل Next Titan سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی، با قابلیت خنک کنندگی سریع، قدرت بالای پرتاب باد، سطح صدای فوق‌العاده پایین و حالت خواب عمیق، لحظاتی آرام و دلپذیر را برای شما رقم خواهد زد.

دستگاه تهویه مطبوع هوای ال‌جی مدل نکست تایتان ۶۵ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از نشانگر برق مصرفی بر روی نمایشگر دستگاه از میزان انرژی که مصرف می‌کنید باخبر شوید. کمپرسور این محصول ال‌جی در حالی تا دمای ۶۵ درجه سانتی‌گراد  (فقط در ظرفیت ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰) در فضای باز و باز زیر تابش مستقیم نور خورشید عمل می‌کند که محصولات رقیب در دمای بالاتر از ۵۴ درجه از کار کردن می‌ایستند. پس با دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی نگران گرمای ذوب‌کننده بیرون نباشید.

فیلتر مالتی ۳M نیز هوای کاملاً پاک و سالم را برای شما فراهم می‌کند و تمام ذرات حساسیت‌زا، ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر ذرات معلق در فضا را از بین می‌برد. فیلتر ۳M مالتی قادر است، تا ۹۹٫۹ درصد ذرات حساسیت‌زا تا سایز ۳ میکرومتری از جمله ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در فضا را از بین برده و هوایی کاملاً پاکیزه در محیط کاربر ایجاد کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید