۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

وقت‌ طلاست… با ال‌جی G7 ThinQ و باتری بادوامش فرصت‌های طلایی را غنیمت بشمارید

این روزهای شلوغ و پرکار اول سال که مدام در حال رفت و آمد شهری هستید، اگر بیشتر با وسایل حمل و نقل عمومی سفرهای درون‌شهری خود را انجام می‌دهید، باید به دو دلیل به شما احسنت گفت؛ اول اینکه مراقب هوای پاک بهاری هستید و آلوده‌اش نمی‌کنید، دوم اینکه برای خود زمان می‌خرید! به عبارت دیگر هم سرعت بیشتری برای رسیدن به امور کاری و تحصیلی خود دارید و هم می‌توانید از فرصت اتوبوس‌ یا متروسواری برای رسیدن به امورات شخصی خود از طریق تلفن هوشمندتان استفاده کنید.

اگر بیشتر کارهایتان را با تلفن همراه خود انجام می‌دهید یا در طول روز مدام در حال استفاده از موبایلتان هستید، تلفن هوشمند ال‌جی G7 یک انتخاب خوب برای شماست. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر گوشی‌های G7 تا بیشتر از ۱۵ ساعت مکالمه تلفنی شارژ نگه می‌دارد.

آخرین چیپست شرکت کوالکام قدرت بی‌حد و حصر به گوشی ال‌جی می‌دهد و می‌توانید تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پلی‌استور را (لااقل تا چند سال بعد) به‌طور روان اجرا کنید. بخشی با مضمون هوش مصنوعی هم در مجموعه سخت‌افزاری اسنپدراگون ۸۴۵ قرار گرفته که به موبایل کمک می‌کند که رفتار شما را زیر نظر داشته باشد و بعد تنظیمات دستگاه را براساس استفاده کاربر تنظیم نماید.

dde6a947-728e-4791-9601-edfbc2115e23

باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ال‌جی G7 ThinQ قابلیت شارژ سریع نسخه ۳٫۰ را دارد و می‌تواند با نیم ساعت شارژ بی‌سیم، انرژی G7 را از صفر به ۵۰ درصد برساند.

ال‌جی G7 ThinQ تلفن هوشمندی با امکانات بنیادین قوی است اما چشمگیرتر از همه، امکانات کاربردی و همگام هوش مصنوعی در آن است که راحتی کاربر را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. ال‌جی اطمینان دارد که وقتی مشتریان فواید هوش مصنوعی در یک تلفن هوشمند را خودشان از نزدیک تجربه کنند، فوراً متوجه خواهند شد که چطور ال‌جی G7 ThinQ می‌تواند قعالیت‌های روزمره آنها را بهتر کند

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید